حضور ناگهانی هیلاری کلینتون در یک جشنواره فیلم

«هیلاری کلینتون» سیاستمدار آمریکایی روز گذشته به طور غیرمنتظره در جشنواره بین‌المللی فیلم ترایبکا حضور پیدا کرد و بین گروه سازنده فیلم «نگهبانان» کاترین بیگلو قرار گرفت.
این مستند کوتاه با نام «نگهبانان: راه رفتن با کفش‌ محیط‌بانان» توسط «کاترین بیگلو» ساخته شده و موضوع آن شکار غیرقانونی فیل‌ها در کنگو و قاچاق Contraband عاج آن‌هاست.
«کلینتون» در این مراسم گفت: ما باید این بازار Store را طوری از بین ببریم که دیگر امکان بازگشت نداشته باشد. خیلی مفتخرم که ما در دوران  ریاست‌جمهوری «اوباما» منع قانونی برای قاچاق و انتقال عاج فیل در آمریکا را وضع کردیم. دولت «اوباما» سه هدف مهم در این زمینه داشت: توقف شکار، توقف قاچاق و توقف تقاضا… و بخشی از این داستان به حفاظت از این محیط‌بانان مربوط می‌شود.
او همچنین در خلال صحبت‌هایش به بنیاد «کلینتون» که از مبارزه با شکار غیرقانونی فیل‌ها و قاچاق عاج حمایت می‌کند، اشاره کرد.
«نشنال جئوگرافیک» فیلم «کاترین بیگلو» را روز یکم ماه می پخش می‌کند. این مستند کوتاه از طریق توییتر و فیسبوک ۳۶۰ نیز منتشر خواهد شد.
جشنواره فیلم «ترایبکا» یکی از معتبرترین جشنواره‌های بین المللی است که در سال ۲۰۰۲ توسط «رابرت دنیرو» ، «جین رُزنتال» و «کریک هاتکوف» در شهر نیویورک و با تمرکز بر سینمای مستقل تاسیس شد. پیش‌تر سینمای ایران با فیلم «درباره الی» ساخته فرهادی در سال ۲۰۰۹ موفق به کسب جایزه بهترین فیلم این رویداد سینمایی شده است.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ترایبکا»، ۱۹ تا ۳۰ آوریل (۳۰ فروردین تا ۹ اردیبهشت) در نیویورک در حال برگزاری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟