اکران موفقیت آمیز برای نقطه کور

فیلم های سینمایی «نقطه کور» و «تیک آف» به اکران فیلم های نوروزی اضافه شدند و فیلم «تیک آف» در دو روز اول نمایش در سینما آزادی و کورش با سانس فوق العاده روبرو شد.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف» هنوز پتانسیل جذب مخاطب را دارد و در اکثر سینما ها پس از سانس موظف به اکران خود با تصمیم شورای صنفی نمایش ادامه می دهد. این فیلم در تهران به فروش ۹ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۵ میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان دست یافت که در کل فروش فیلم ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فیلم «گشت ۲» همچنان با اقبال مخاطبان مواجه هست و هم اینک در تهران به فروش ۸ میلیاردو ۹۵۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۶۳۸۰ میلیون تومان دست یافت که فروش فیلم به ۱۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر عامل پخش دفتر رسانه فیلمسازان مولود گفت: فروش سه بیگانه بدون تبلیغات ادامه دارد و به فروش ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسید.

وی درباره فیلم «نقطه کور» گفت: اکران تهران با ۲۰ سالن آغاز شد که ظرف دو روز به فروش ۵۰ میلیون تومان رسید در هفته جاری هم اکران فیلم در شهرستان ها آغاز می شود. تبلیغات این فیلم نیز در هفته جاری از رسانه ملی آغاز می شود.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلیمران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت:فیلم سینمایی «آباجان» به فروش ۱ میلیارد و ۳۴۰ تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان دست یافت.

بنابراین گزارش، دفتر سیمای مهر آمار فروش فیلم «ماجرای نیمروز» را اعلام نکرد اما براساس فروش مکانیزه فیلم تاکنون به فروش ۳ میلیاردو ۵۷۹ میلیون تومان را از آن خود کردو رتبه سوم در جدول فروش فیلم ها را به خود اختصاص داده است. فیلم «تیک آف» ظرف دو روز به فرو ش ۵۹ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان رسید و «امتحان نهایی» که در گروه آزاد اکران شده است به فروش ۱۵۸میلیون و ۴۳۴ تومان رسید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 260653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟