بهترین بازیگران زن و مرد سینمای جهان انتخاب شدند

دنیل دی‌لوییس از آن دسته بازیگرانی است که به خوبی در مسیر حرفه‌ای نقش‌هایش را انتخاب کرده و تا اینجای کار سه جایزه اسکار در کارنامه دارد. نقش‌آفرینی‌های این بازیگر Actor در فیلم‌های مختلف به طور میانگین از منتقدان سخت‌گیر متاکریتیک امتیاز ۷۳ گرفته که بالاترین امتیاز در میان تمام بازیگران مرد سینمای جهان است. در کارنامه کاری دی‌لوییس دو فیلم «خون به پا خواهد شد»‌ و «لینکلن» به ترتیب با امتیازهای ۹۲ و ۸۶ بالاترین امتیاز را دارند.

در فهرست بازیگران مرد پس از دی‌لوییس نام مایکل فاسبندر دیده می‌شود که آثارش در متاکریتیک امتیاز ۶۹ را به خود اختصاص داده‌اند و نفر بعدی با میانگین امتیاز ۶۶ جان‌ سی.رایلی است.

در وب‌سایت متاکریتیک برای آثار سینمایی امتیازی بین صفر تا ۱۰۰ در نظر گرفته می‌شود. بر این اساس یک فیلم با کسب امتیازی بالای ۶۱ به صورت کلی اثری محبوب در نظر گرفته می‌شود اما امتیاز بالای ۸۱ نشان از تحسین جهانی اثر است.

البته باید در نظر داشت که این امتیازها حاصل نقدها و مرورهای منتقدان سینمایی است و نشانی از نظر عموم مردم نیست و صد البته نمی‌توان با اتکا به این نقدها استعداد بازیگری یک فرد را ارزیابی کرد.

بر این مبنا بالاترین میانگین امتیاز میان بازیگران زن سینما Cinema در متاکریتیک به کری مولیگان تعلق دارد. در میان آثار او فیلم‌های «درون لوین دیویس» و «درس‌آموزی» به ترتیب با ۹۲ و ۸۵ امتیاز در صدر قرار دارند. تیلدا سویینتن و ماریون کوتیار هر دو با میانگین امتیاز ۶۸ در متاکریتیک پس از کری مولیگان قرار گرفته‌اند.

در این میان چه بازیگرانی که بیشترین فیلم ضعیف از نظر منتقدان را در کارنامه دارند؟‌ راب اشنایدر که میانگین امتیاز آثارش در متاکریتیک ۳۰ است در این زمینه پیشتاز است و پس از او آدام سندلر و اشتون کاچر قرار دارند. در بین بازیگران زن نیز جنیفر لاو هویت، جسیکا آلبا و کاترین هیگل کمترین میانگین امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 260769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟