سوپراستار زن سینما با یک تئاتر به روی صحنه می رود

«بی.بی.سی» نوشت: «کیت بلانشت» بار دیگر به تئاتر لندن برمی‌گردد و در نمایش «همه‌چیز درباره ایو» که اقتباسی از فیلم کلاسیک سال ۱۹۵۰ است، بازی می‌کند.

این اثر از بهار سال ۲۰۱۸ اجرای خود را آغاز می‌کند. اطلاعات زیادی درباره این کار منتشر نشده است. «همه‌چیز درباره ایو» را «سونیا فریدمن» برای کمپانی محصولات نمایشی «فاکس» تهیه می‌کند.

آخرین‌بار که «بلانشت» در لندن به روی صحنه رفت، او را «مسحورکننده»، «درخشان» و «فراتر از فوق‌العاده» توصیف کردند. او سال ۲۰۱۲ نمایش «بزرگ و کوچک» را با تهیه‌کنندگی کمپانی تئاتر «سیدنی» را روی صحنه داشت.

این بازیگر Actor زن که در فیلم‌هایی چون «ارباب حلقه‌ها»، «بابِل» و «مورد عجیب بنجامین باتن» ایفای نقش کرده، اوایل سال جاری میلادی در تئاتر «برادوی» در اقتباسی از یکی از نمایشنامه‌های «آنتون چخوف» هنرنمایی کرد و نقدهای مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کرد.

«کیت بلانشت» تاکنون هفت‌بار نامزد کسب اسکار شده که یک‌بار در سال ۲۰۱۳ با فیلم «وودی آلن» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی شد و بار دیگر نیز در سال ۱۹۹۰ برای نقش‌آفرینی در فیلم «هوانورد» جایزه بهترین بازیگر مکمل را به دست آورد.

«بلانشت» در اسکار ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم «کارول» نامزد اسکار بازیگری شد و سه جایزه انجمن بازیگران فیلم، سه جایزه «گلدن گلوب» و سه جایزه «بفتا» از جمله دیگر افتخارات سینمایی او محسوب می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 260981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟