تولید شازده خانم و بردیا به پایان رسید

علیرضا حسینی مستندساز در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: سال گذشته پیشنهاد ساخت دو مستند از طرف شبکه مستند به ما داده شد که اسپانسر آن بنیاد برکت بود. در این زمینه سفرهایی به استان های خوزستان و مازندران و چند شهر و روستا داشتیم و در آنجا اتودهای اولیه زده شد.

وی افزود: یکی از مستندها که تولید آن هفته گذشته در روستاهای اطراف بابل به پایان رسید، «شازده خانم» نام دارد. این اثر قصه زندگی مادر و بانویی فداکار را روایت می‌کند که فرزندانش را سرپرستی کرده و ما با مسائل، مشکلات و زیبایی‌هایی که به لحاظ روحی و معنوی دارد آشنا می‌شویم. این داستان زندگی برای خود ما که معمولا نباید درگیر احساسات شویم جذاب بود و تحت تاثیر قرار گرفتیم و تجربه بسیار خوبی برای گروه به حساب می آید.

وی ادامه داد: کار بعدی که تولید آن را با همان تیم سازنده «شازده خانم» در یکی از روستاهای نزدیک آمل دنبال و تمام کردیم و حدودا سی دقیقه است؛ «بردیا» نام دارد. این اثر قصه خانواده‌ای را روایت می‌کند که سالیان سال بچه‌دار نمی شدند و به لطف خدا و برخی حمایت‌ها صاحب فرزند می شوند و بردیا نور امید را در این خانواده روشن تر کرده است.

حسینی با اشاره به عوامل سازنده این دو مستند اظهار داشت: تهیه کننده و مجری طرح: علیرضا حسینی، کارگردان: بیژن شکر ریز، مدیر فیلمبرداری: جواد حمیدی صفا، صدابردار: فریال خزایی، هماهنگی تولید و دستیار تهیه: حمیدرضا سهرابی، تدوین: فاطمه رسول زاده، دستیار فیلمبردار: حمیدرضا رحمتی، عکاس: مژگان صیادی عوامل این آثار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 266852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟