بازی محبوب پلی استیشن فیلم می شود/ اسپایدرمن در آنچارتد بازی می کند

تام هالند (Tom Holland) که بیست سال دارد، نقش جوانی‌های نیتن دریک را در فیلم آنچارتد بازی خواهد کرد. قرار است فیلم آنچارتد پیش‌درآمدی برای کل مجموعه بازی‌ها باشد و قصه‌ی ملاقات نیتن دریک و «سالی» را به تصویر بکشد. اگر قسمت سوم آنچارتد یعنی Uncharted 3: Drake’s Deception را بازی کرده باشید، مطمئنا قسمت فلش‌بک بازی را به خاطر دارید که کودکی نیتن دریک را نشان می‌داد. رییس شرکت فیلم‌سازی سونی پیکچرز (Sony Pictures) یعنی «تام راثمن» دستور ساخت فیلمی براساس کودکی‌های نیتن دریک را داده است.

تام راتمن پس از اینکه فیلم جدید اسپایدرمن یعنی Spider-man: Homecoming را می‌بیند، تصمیم می‌گیرد تا فیلم آنچارتد را به جوانی‌های نیتن دریک بیاورد و تام هالند را در نقش او قرار دهد. سونی هم‌چنین تصمیم گرفته است تا نویسنده‌ی این فیلم را تغییر دهد. قرار بود «جو کارنهن» (Joe Carnahan) فیلم‌نامه‌ی آنچارتد را بنویسد، اما او از پروژه کنار گذاشته شده است.
 

22

با این حال، «شاون لوی» (Shawn Levy) هنوز کارگردان فیلم آنچارتد باقی مانده است. سونی در سال ۲۰۰۹ بود که خبر از ساخت فیلمی بر اساس مجموعه بازی‌های آنچارتد داد. بازیگران زیادی برای نقش نیتن دریک انتخاب شده بودند، کسانی مثل «مارک والبرگ» یا «نیتن فیلیون».

فیلم آنچارتد تاریخ اکران مشخصی ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟