دل پر بازیگر معروف زن از اوضاع تلویزیون

پوراندخت مهیمن بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش با سریال محبوب «ماه و پلنگ» مهمان دیدگان مردم بود در گفتگو با خبرنگار دیباچه از فعالیت جدید خود خبر داد و گفت: قرار بر این است که با حمید نعمت الله پروژه «بیا از گذشته حرف بزنیم» را که قبلا در مشهد نیشابور و... ضبط شده بود را دوباره شروع کنیم.

بازیگر سریال «ماه و پلنگ» در خصوص وضعیت تلویزیون نیز گفت:امیدوارم تولیدات جدید داشته باشیم تا مردم با تلویزیون آشتی کنند، وضعیت تلویزیون در حال حاضر وضعیت مساعدی نیست،کار نیست و بجز ما مردم هم اذیت میشوند. اگر سریال خوب با بازیگران خوب و تیم خوب ساخته شود بی شک مخاطب ها به تلویزیون باز میگردند.

وی ادامه داد در حال حاضر وضعیت سینما خیلی بهتر از تلویزیون است.

این بازیگر در خصوص موضوعیت سریال ها نیز گفت: تمامی موضوع ها مستلزم ساخت است تولیدات وقتی محدود باشد، در تمام ژانر ها نمیتوان کار کرد، اما اصل قضیه در تمام جهان این است که آثار باید در ژانر های متفاوت کمدی،طنز،اجتماعی و ملودرام ساحته شود.

مهیمن درخصوص حضور در سریال «ماه و پلنگ» نیز گفت: قبل از این سریال با آقای امینی همکاری کرده بودم و از بازی در این نقش بسیار خوشحال هستم.

وی در پایان گفت:امیدوارم که همه بازیگران مشغول کار باشند، واقعا میگویم که باید یک فکر أساسی برای تلویزیون کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 267031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟