پالت به ایرانشهر می آید

محمد حاتمی نویسنده، کارگردان و بازیگر Actor تئاتر تلویزیون و سینما، نمایشی را با عنوان «پالت» که نوشته خود اوست کارگردانی و در دست تولید دارد که قرار است آن را از اواخر خردادماه ۹۶ در سالن استاد ناظر زاده کرمانی، تماشاخانه ایرانشهر، روی صحنه ببرد.

حاتمی که اخیراً اجرای بازتولید نمایش موفق «سه‌گانه اورنگ» را با بازخوردی مطلوب در تماشاخانه کنش معاصر به پایان رسانده، در مورد تولید تازه‌ی خود و حال و هوای این نمایش گفت: «پالت» ترکیبی است از همه دغدغه هایم از انسان و جوهر نمایش. انسان و سرگشتگی‌هایش. انسان و دل مشغولی هایش. انسان و خودش. دنیایی پر از تشویش و بی‌قراری. نگاه‌های منتظر. «پالت» یاد همه شبگردهای سرگردان شهر خاموش است و کلید کلمات آن از جایی جان گرفت که شعر جاودان رمزگونه مردی جاودان را با گوش جان نوش کردم. مردی از دیار این سرزمین (مولانا) کیست در دیده که از دیده برون می‌نگرد، یا چه شخصی است که گویی که منش پیرهنم. این بیت همه کلام «پالت» است همه رنگ‌ها.

این بازیگر در رابطه با جزییات موضوعی، محتوایی و تیم تولید افزود: فعلا در حال پشت سر گذاشتن تمرینات اولیه هستیم و اسامی عوامل نمایش و جزییات آن به‌زودی اعلام خبری خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 267047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟