علاقه‌ بازیگر پایتخت به رابینسون کوروزوئه

بهرام افشاری بازیگر Actor سینما، تلویزیون و تئاتر که این روزها مشغول فیلمبرداری مجموعه پایتخت 5 است، با اشاره به دلتنگی خود برای حضور در تئاتر گفت: من سالهای 92 تا 94 یکی از پرکارترین بازیگران تئاتر ایران بودم و معمولاً سالی 55 اجرا در سالن‌های معتبر تهران روی صحنه می‌بردم اما خب این روزها با توجه به شرایط تازه کم کار شده‌ام.

وی ادامه داد: از سال 95 به بعد و با مشغول شدن در تلویزیون و سینما Cinema کمی از فضای تئاتر فاصله گرفته و هم‌اکنون برای حضور روی صحنه بسیار دلتنگم. این کم‌کاری  دلیل بر فراموشی فضای تئاتر نبوده و به احتمال فراوان پس از پایان فیلمبرداری پایتخت و برنامه ریزی دقیق بازهم روی صحنه خواهم آمد.

بازیگر فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" درخصوص بازتولید نمایش جوجه تیغی تصریح کرد: به احتمال فراوان امسال نمایشی را خودم کارگردانی کرده و در کنار آن  نمایش "جوجه تیغی" را بار دیگر روی صحنه خواهم برد. این نمایش در اولین اجرا بازخورد بسیار مثبتی داشت و ارزش باز تولید دارد. جوجه تیغی در اولین دوره اجرا بازخوردهای خیلی خوبی داشت و همین باعث شد با توجه به اینکه برخی نتوانستند این کار را ببیند دوباره آن را اجرا کنم.

وی بازی در سینما را محدودتر از تئاتر دانست و اذعان کرد: در تئاتر من نقش‌های بسیار بیشتری را بازی کرده‌ام ولی در سینما این نقش‌ها محدودتر است. در تئاتر شخصیت‌ها بسیار بیشتر بوده و دست نویسنده و کارگردان باز است. شما در تئاتر از تمامی امکانات بازیگری مثل بدن استفاده می‌کنی اما در مدیوم تلویزیون این امکان کمتر بوده و در سینما بسیار کمتر است. علت اصلی عدم تنوع نقش در سینما محدودیت بیشتر در فیلمنامه نویسی است. فیلمنامه نویسان کمتر ریسک می‌کنند و شخصیت‌ها از تنوع برخوردار نیستند. البته برخی اوقات حق دارند زیرا بعد از ماه‌ها نگارش فیلمنامه‌شان رد می‌شود.
افشاری درمورد نقش مورد علاقه‌اش در تئاتر خاطرنشان کرد: من در نمایش پاییز در نقش پیرمردی هفتاد ساله ظاهر شدم. نقش‌های زیادی داشتم اما اگر بخواهم نقشی که قبلا@ در تئاتر آن را بازی کرده‌ام را در سینما ایفا کنم آن نقش شخصیت رابینسون کوروزوئه است. به نظرم این اتفاق در سینما بسیار جذاب و شیرین خواهد بود. رابیسنون کروزوئه شخصیتی از است که می‌توان فانتزی و با کلی شیطنت آن را بازی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟