آخرین جزییات از وضعیت مشکلات مالی سریال شهرزاد

«یک جور اعلام حمایت در آستانه انتشار فصل دوم؟!» درباره این تصویر نوشته است: با وجود ابهامات مالی درباره مجموعه، تصویری از محسن چاوشی، خوشحال و خندان، در کنار سرمایه‌گذار و کارگردان «شهرزاد» منتشر شده است. این رسانه همچنین ابراز امیدواری کرده، هر چه زودتر نتیجه طرح ابهامات مربوط به پروژه شهرزاد منتشر و درباره منابع مالی این مجموعه شفاف‌سازی شود.

ابهامات مالی درباره پروژه شهرزاد، از آنجایی طرح می‌شود که محمد امامی سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده این سریال چندماه پیش به دلیل برخی موضوعات مربوط به پرونده اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شد. تهیه‌کننده دیگر این مجموعه یعنی هادی رضوی نیز پیش‌تر به دلیل ابهاماتی که وجود داشت بازداشت شد.

ورود سرمایه‌های خارج از صنعت سینما Cinema و وام‌هایی که با عناوین مختلف توسط سرمایه‌گذاران از نهادهای مختلف دریافت می‌شود، به سینما آورده می‌شود که این هزینه‌های بی‌حساب و کتاب آفت‌های جدی را در حوزه درآمدهای بازیگران و عوامل مجموعه‌های نمایش خانگی و سینمایی وارد کرده است.

چندی پیش تعدادی از تهیه‌کنندگان سینمای ایران در گفت‌وگو با «وطن امروز» به برخی از این آسیب‌ها اشاره کردند. سیدضیا هاشمی، عضو شورایعالی تهیه‌کنندگان گفت: حجم روزافزون ورود پول‌های بادآورده و سرمایه‌های مشکوک در فضای کلی کشور و فساد شرایطی را ایجاد کرده است که مقدار کم پول بادآورده در سینما به چشم می‌آید. موضوع پول حلال و طیب دیگر دغدغه هیچ‌کس نیست و این خیلی نگران‌کننده و خطرناک است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 268123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟