استقبال بی نظیر از فیلم های پولانسکی و رمزی + تصاویر

روز شنبه فیلم «تو هیچ‌وقت واقعاً اینجا نبودی» (You Were Never Really Here) تازه‌ترین ساخته لین رمزی کارگردان اسکاتلندی به نمایش درآمد و با استقبال فراوان روبرو شد.

این فیلم با بازی واکین فینیکس و الساندرو نیولا، یکی از ۱۹ رقیب جایزه اصلی جشنواره کن امسال است که برندگان آن امشب در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند.

داستان «تو هیچ‌وقت واقعاً اینجا نبودی» درباره یک سرباز کهنه‌کار است که زندگی خود را وقف مبارزه با قاچاق Contraband انسان کرده است. وقتی عملیات نجات در یک فاحشه‌خانه از کنترل خارج می‌شود، او گیر یک سیاستمدار قدرتمند نیویورکی می‌افتد. این فیلم تولید مشترک بریتانیا، آمریکا و فرانسه است.

«تو هیچ‌وقت واقعاً اینجا نبودی» در آخرین نظرسنجی نشریه بریتانیایی اسکرین از ۱۱ منتقد بین‌المللی در مجموع نمره ۳٫۱ به دست آورده است. چهار منتقد شرکت‌کننده در نظرسنجی به فیلم چهار ستاره داده‌اند. در این نظرسنجی فیلم روسی «بدون عشق» (Loveless) به کارگردانی آندری زویاگینتسف با ۳٫۲ امتیاز پیشتاز است. این دو فیلم بیش از هر فیلم دیگر بخش مسابقه رسمی مورد توجه منتقدان حاضر در کن قرار گرفتند.

استقبال بی نظیر از فیلم های پولانسکی و رمزی در جشنواره فیلم کن

پیش از این سه فیلم دیگر رمزی در جشنواره کن روی پرده رفته است، از جمله «باید درمورد کوین صحبت کنیم» که در ۲۰۱۱ در بخش مسابقه اصلی نمایش داده شد.

استقبال بی نظیر از فیلم های پولانسکی و رمزی در جشنواره فیلم کن

روز شنبه همچنین «بر مبنای یک داستان واقعی» (Based On A True Story) تازه‌ترین ساخته رومن پولانسکی در کن نمایش داده شد. این فیلم یکی از پنج فیلم بخش خارج از مسابقه جشنواره کن ۲۰۱۷ بود که در بخش رسمی جشنواره نمایش داده شدند.

استقبال بی نظیر از فیلم های پولانسکی و رمزی در جشنواره فیلم کن

امانوئل سینیه بازیگر Actor فرانسوی و همسر پولانسکی و ایوا گرین دیگر بازیگر فرانسوی در تریلر روان‌شناختی «بر مبنای یک داستان واقعی» بازی می‌کنند. داستان درباره یک نویسنده (سینیه) است که زنی وسواسی (گرین) زندگی و ذهن او را به خطر می‌اندازد.

استقبال بی نظیر از فیلم های پولانسکی و رمزی در جشنواره فیلم کن

اولیویه آسایاس کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی که سال پیش برای درام فراطبیعی «خریدار خصوصی» با بازی کریستن استوارت برنده جایزه بهترین کارگردان جشنواره فیلم کن شد، فیلمنامه «بر مبنای یک داستان واقعی» را با همکاری پولانسکی نوشته است.

استقبال بی نظیر از فیلم های پولانسکی و رمزی در جشنواره فیلم کن

این فیلم فرانسوی‌زبان با اقتباس از رمان تحسین‌شده‌ای به همین نام به قلم دلفین دو ویگا ساخته شده است که سال ۲۰۱۵ منتشر شد و جایزه رنودو و جایزه Goncourt des Lyceens را دریافت کرد.

استقبال بی نظیر از فیلم های پولانسکی و رمزی در جشنواره فیلم کن

پولانسکی همراه ستاره‌های فیلم خود همین‌طوری تعدادی از عوامل سازنده از جمله آسایاس و الکساندر دپلا آهنگساز در مراسم فرش قرمز فیلم “بر مبنای یک داستان واقعی” حضور داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

فیلمبرداری از پایان کلاس درس برای استاد و دختر دانشجو دردسر ساز شد

توطئه شوم مرد تهرانی که از دختر 17 ساله مازنی خواستگاری کرد

اقدام زشت یک کارمند موسسه مالی در نکا

پایان اقدامات هولناک پزشک قلابی در کرمان

پرونده معاون سابق آستان قدس به دادسرای تهران

له شدن زنی زیر چرخ های کامیون میکسر در نیاوران

عجیب اما واقعی /وانت نیسان هم مچاله شد+ عکس

این زن 60 نوزاد را کشته است+عکس

مادر صحنه چاقو خوردن پسر 17 ساله اش را دید و...

خبرنگار ورزشی در پخش زنده حشره را بلعید! و ... + فیلم و عکس

بدلکار سریال پایتخت برای جراحی جمجمه به تهران منتقل شد/ آمبولانس سر صحنه حاضر بود + فیلم لحظه حادثه

راننده ضارب مامور راهنمایی و رانندگی سنندج دستگیر شد + عکس لحظه حادثه

 

کدخبر: 268181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟