وحید تاج از زحمت های بازیگر معروف برای نقشش گفت

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی که برای فیلم «آشوب» قطعاتی را خوانده و این قطعات توسط کوروش تهامی بازیگر Actor نقش اول فیلم لب‌خوانی می‌شود با اشاره به این تجربه موسیقایی توضیح داد: من پیش از اینکه بخواهم در این فیلم به عنوان خواننده حضور داشته باشم چندین بار فیلمنامه اثر را مطالعه و یک بار هم در کنار کاظم راست گفتار فیلم را دیدم.

وی ادامه داد: به هر حال روند داستان فیلم، حضور کارگردانی چون کاظم راست گفتار و البته بازیگران مطرح سینمای ایران در این اثر انگیزه های بسیار خوبی برای من بود که بخواهم در این فیلم به عنوان خواننده حضور پیدا کنم. حتی زمانی که خبردار شدم کورش تهامی بازیگر نقش خواننده فیلم «آشوب» است بسیار خوشحال شدم زیرا او غیر از تواناهایی که در عرصه بازیگری دارد شناخت خوبی از موسیقی دارد کما اینکه در جلسات متعدد از محضر استادان به نام موسیقی ایرانی نیز بهره مند شده است. همین موضوع نیز انگیزه دیگری شد که بخواهم در طول فیلم قطعاتی را بخوانم و کورش تهامی روی آوازهای من لب خوانی کند.

این خواننده موسیقی ایرانی بیان کرد: کورش تهامی در طول فیلم زحمت بسیاری کشید که لب خوانی ها کاملا درست دربیاید و ما هم از این سوی ماجرا تلاش خود را انجام دادیم تا آن مواردی که کارگردان مدنظر دارد به درستی برای مخاطبان اجرا شود. حضور من در این فیلم تجربه بسیار شیرینی بود و خوشحالم که فیلمی در سینمای ایران تولید شده که موسیقی‌محور است. به طور حتم به عنوان یک خواننده دوست دارم چنین تجربه هایی را بیشتر در حوزه فعالیت های موسیقایی ام داشته باشم اما این حضور مشروط به ذهنیت کارگردان از موسیقی است؛ موضوعی که در فیلم آقای راست گفتار به درست ترین شکل ممکن وجود داشت.

تاج در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: شاید برنامه ای برای برگزاری کنسرت نداشته باشم، اما این احتمال وجود دارد که بخواهیم آلبومی از قطعات فیلم «آشوب» منتشر کنیم که هنوز در این مورد هیچ چیزی به صورت دقیق مشخص نیست اما امیدوارم فضا به گونه ای باشد که بتوانیم در آینده نسبت به انتشار چنین اثری اقدام کنیم. به هر حال به عنوان عضوی از مجموعه دست اندرکاران فیلم بسیار خوشحالم که این اثر بعد از سال ها اکران شد.

داستان فیلم سینمایی Movie «آشوب» که این روزها روی پرده سینماهاست در دهه ۱۳۲۰ می‌گذرد و روایتگر زندگی جوانی با نام مستعار آشوب است که در کافه‌های لاله‌زار خوانندگی می‌کند و آشوب‌های تاریخی و واقعی آن دهه اتفاقاتی را در زندگی آشوب به وجود می‌آورد.

کوروش تهامی، آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیر فضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، نیما فلاح، فرهاد آییش، فخرالدین صدیق شریف، داریوش کاردان، همایون ارشادی، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، آشا محرابی، لیلا اوتادی، میر طاهر مظلومی، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سروری نژاد، خسرو امیر صادقی، شروین امیر صادقی، داریوش فرهنگ و شهره لرستانی در فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاظم راست‌گفتار به ایفای نقش پرداخته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 268479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟