مسعود فروتن، نگار جواهریان را به خندوانه دعوت کرد+ فیلم
حجم ویدیو: 9.13M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

در سومین شب از ماه مبارک رمضان، رامبد جوان میزبان گرجستانی‌های ساکن ایران (گرجی‌ها) شد و به گفت‌و‌گو با مسعود فروتن مجری و کارگردان رسانه ملی پرداخت.

جوان به ورود گرجی‌ها و سکونت آنها در ایران اشاره و در بین تماشاگران، یک نفر به اصالت گرجی بودن هنرمندانی چون؛ محمدعلی کشاورز، سیروس گرجستانی و نعمت‌الله گرجی اشاره کرد.

همچنین در ادامه پخش، برنامه تلویزیونی «خندوانه» گزارشی از قول مجید میرفخرایی به نمایش گذاشت و از مسعود فروتن بازیگر، مجری و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی برای حضور به روی صحنه خندوانه دعوت کرد.

فروتن ضمن سلام ابراز خرسندی از حضور در برنامه خندوانه کرد و از اصالت آملی خود و شهر گرجه محله‌ای در استان آمل گفت.

وی با بیان اینکه اصالت آملی داریم و از چهار سالگی به شهر دماوند آمدیم، به حفظ اصالت زبان مازنی در بین اعضای خانواده خود اشاره کرد.

فروتن عنوان کرد: شاید این حس قصه‌گویی از مادرم به من رسیده است و من وقتی در ۹ سالگی به آمل برگشتم طبق همان داستان پردازی‌های مادرم، شهر آمل را به خوبی می‌شناختم.

مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «یادگاری»، از پیشینه غذای مازنی‌ها گفت و از برنامه‌های عیدانه و مناسبتی شهر آمل و مازندران گفت.

فروتن با بیان خاطره‌ای از دوران کودکی خود گفت و راز تولد خودش را در سن ۷۰ سالگی برملا کرد و از حس و حال خود در سنین میانسالی اظهار داشت.

وی از حضور دوباره خودش در برنامه خندوانه گفت، به همراه جوان به قرعه‌کشی میان تماشاگران پرداخت و از سمت مهمانان گرجی به کشور گرجستان دعوت شد.

این قصه‌پرداز و نویسنده، نگار جواهریان را به عنوان میهمان به برنامه تلویزیونی خندوانه دعوت کرد و قرار شد با همسر رامبد جوان به گفت‌وگو بپردازد.

فروتن با بیان اینکه هنوز هر کاری را که می‌خواهم انجام بدهم استرس دارم، اظهار داشت: نوشتن تنها کاری است که من را با خودم تنها رها می‌کنند و نوشتن، رفیق من و یک نوع زایش است.

وی فی‌البداهه با توجه به کلماتی که رامبد جوان به او داد به قصه‌پردازی، پرداخت و قول داد تا در یکی از آسایشگاه‌های سالمندان برای افراد آنجا قصه‌گویی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 268797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟