بازیگری که نقش های ده روزه قبول می کند

مهران رجبی بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون در خصوص برنامه «مهمان ما باشید» گفت: این برنامه یک برنامه چند وجهی بود ما در آن هم بحث فرهنگی داشتیم ، گردشگری و تغذیه و پذیرایی که در اصل رقابتی در کار نبود و بیشتر بحث رفاقت بود.

_آیا امکان دارد که قسمت دوم این برنامه ساخته شود؟ فکر نمیکنم چون با خیلی از عوامل هنوز تسویه نشده است.

_از اتفاقاتی که در این برنامه برایتان افتاد ،بگویید: قبلا هم تجربه این سبک کارها را داشتم اما نه خیلی نزدیک ، در این برنامه مجری بازیگر بودم. برنامه خوبی بود، وارد زندگی مردم شدیم و ساعاتی را در کنار مردم گذراندیم و این خوشایند بود.

_در خصوص وضعیت فعلی تلویزیون نیز برایمان بگویید؟ ما نباید ازکلمه تکرار بهراسیم، علی کریمی همیشه خوب بازی میکند یعنی یک اتفاق را همیشه تکرار میکند. پس در خصوص کارهای هنری تلویزیون نیز تکرار هست، در هیچ کشوری تمام سریال ها خوب نیست در کشور ما هم از هرچند سریال یکی خوب باشد ما به هدفمان رسیده ایم.

_اقای رجبی در پایان از سریال« 87 متر» که قرار است با کیانوش عیاری شروع کنید ،بگویید: هنوز خیلی دقیق نمی دانم فقط در جریانم که نقش زیادی در این سریال دارم و کار قرار است به زودی تولید شود و من نیز به همین دلیل سراغ کارهای دیگر نرفتم چون بیشتر زمانم را میگیرد، البته که کارهای کوتاه ده روزه را می پذیرم . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 268806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟