بازیگری که فقط تاثیر گذاری نقش برایش مهم است

ژاله صامتی هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینما Cinema که کارنامه وزینی در عرصه بازیگری دارد و گزیده کاری یکی از ویژگی های همیشگی اوست، درباره فعالیت های این روزهایش در عرصه سینما به خبرنگار تئاتر دیباچه گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی Movie «خیابان دیوار» به کارگردانی بهمن کامیار را به پایان رسانده ام.

صامتی افزود: دراین فیلم که مضمونی اجتماعی دارد نقش مهری را بازی می کنم که اتفاقاتی ناخواسته او را درگیر ماجراهایی می کند.

ژاله صامتی درباره چگونگی انتخاب نقش هایش گفت: طول نقش برایم اهمیتی ندارد و تأثیرگذاری آن برایم مهم است؛ و اینکه چقدر در پیشبرد قصه موثر است و چقدر می تواند مخاطب را با خود همراه کند!

این بازیگر Actor درباره فعالیت هایش در عرصه تئاتر نیز گفت: فعلأ در هیچ نمایشی بازی نمی کنم و آخرین اثرم «یادم تو را فراموش» بود؛ اثری به کارگردانی خودم که تیر و مرداد سال پیش در تماشاخانه ایرانشهر اجرای اش کردم و در آن با پژمان جمشیدی، ایرج سنجری و فاطمه گودرزی هم بازی بودم.

ژاله صامتی بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینماست و تاکنون در فیلمهایی چون «دت، یعنی دختر» به کارگردانی ابولفضل جلیلی، «گیلانه» ساخته رخشان بنی‌اعتماد و محسن عبدالوهاب، «ضد گلوله» ساخته مصطفی کیایی و «دراکولا» ساخته رضا عطاران بازی کرده و فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» ساخته فرزاد موتمن را در نوبت اکران دارد.

گفتنی است فیلم سینمایی «خیابان دیوار» نیز دومین تجربه بلند سینمایی بهمن کامیار در مقام کارگردان است و به جز ژاله صامتی محسن کیایی، محمدرضا غفاری، احسان امانی، رویا جاوید نیا، معصومه رحمانی، ایرج سنجری در آن بازی می کنند و مصطفی کیایی تهیه اش کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 268892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟