کنسرت کالیبر به زودی برگزار می شود + عکس

کنسرت گروه موسیقی «کالیبر» به سرپرستی حمید صالح ساعت ۲۱ روز هشتم تیرماه در سالن اصلی مجموعه برج آزادی Freedom برگزار می شود.

گروه کالیبر حدود ۲ سال است که به صورت رسمی فعالیت می کند و قرار است تیر ماه امسال با اجرای قطعاتی که تاکنون در کنسرت های دیگر نواخته نشده برای دومین بار روی صحنه برود.

Lamb of god ،Metallica ،All that remains و As I lay dying برخی از قطعاتی است که در این اجرا بازنوازی خواهند شد، اجرای ساخته های گروه در سبک متال کُر از دیگر برنامه های کالیبر برای اجرای پیش روی آنها است.

حمید صالح سرپرست و نوازنده گیتار الکتریک، میلاد سرآبادانی نوازنده گیتار الکتریک، میثم رحمانی نوازنده گیتار باس و آرتا ایجادی مقصودی نوازنده درامز اعضای گروه کالیبر را تشکیل می دهند.

کنسرت کالیبر و تند

 

کنسرت گروه «تندر» به سرپرستی اردوان انزابی پور، ساعت ۲۱ چهارشنبه چهاردهم تیرماه در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می شود.

این گروه فعالیت خود را از سال ۸۹ آغاز کرده و در طول این مدت بارها در داخل و خارج از کشور روی صحنه رفته که با اقبال خوبی نیز در میان علاقه مندان به سبک راک روبرو گشته است.

محمد برزیده نوازنده گیتار الکتریک، بیتا صادقی نوازنده گیتار، آیدین انزابی پور نوازنده درامز و کاوه وزیری نوازنده گیتار باس اعضای گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 272387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟