دلیل دوری سه ساله بازیگر مرد معروف از سینما+ عکس

دانیال عبادی بازیگر Actor فیلم‌هایی چون “آتش‌بس ۲”، “غیرمنتظره” و چند فیلم دیگر پس از مدتی دوری از سینما Cinema این روزها با فیلم “دو عروس” به سالن‌های سینمایی آمده است.

او درباره این بازگشت مجدد و دلایل دوری از فضای سینما گفت: به هر حال وقتی از فضایی که پررنگ بودی، مدتی دور می‌شوی و حضورت کمرنگ می‌شود، قطعاً بخشی از مخاطبانت را از دست می‌دهی و جو سینما هم در زمان خود برای این دوری بی‌تأثیر نبوده است. ولی من عمدتاً به خاطر تحصیل از این فضا دور شدم و در مقطع دکتری در رشته بازرگانی مشغول به تحصیل هستم و آثاری چون “دو عروس” که امروز بر پرده سینماست متعلق به سال‌های گذشته است و جزو فعالیت‌های جدید من محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: فیلم “دو عروس ” متعلق به سه سال و نیم پیش است و در زمان خودش تلاش کردیم که کار خوبی را برای مخاطب آماده کنیم. به هر حال سینما یک کار گروهی را می‌طلبد و نمی‌توانید بگویید که من در این کار خوب بودم و باقی بد بودند یا برعکس نمی‌توان یک نظر کلی داد چراکه در خوب یا بد شدن یک اثر همه نقش دارند.

بازیگر “معراجی‌ها” درباره نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده و تفاوت آن‌ها باهم اظهار کرد: در آثارم تلاش کردم نقش‌های متفاوتی را ایفا کنم و هرگز به یک نقش خاص بسنده نکردم. چند کاری هم که تاکنون کارکرده‌ام همه خارج از فضای شیک و اتوکشیده‌ بوده است. به‌طور مثال نقشی که در “معراجی‌ها” بازی کردم با نقشی که در “پایان دوم” بازی کردم کاملاً متفاوت است یا در همین فیلم “دو عروس” نقش یک کارمند عادی را بازی می‌کنم که گرفتار زندگی روزمره خودش است. در هر فیلم و با انتخاب‌هایی که داشتم تلاش کردم نقش‌هایم از هم متفاوت باشند و ذهنیتی که مردم از من به‌عنوان یک بازیگر اتوکشیده دارند تغییر دهم.

عبادی همچنین درباره فضای حاکم بر سینما نیز عنوان کرد: فضا بسیار خوب است، سینمای ما امروز یک صنعت است و صنعت نیز باید پشتش پول و حامی مالی خوبی باشد. فروش خوب فیلم‌ها، تهیه‌کنندگان و اهالی سینما را تشویق می‌کند تا در این فضا بیشتر فعالیت داشته باشند. قطعاً فروش خوب فیلم‌ها در این چند وقت اخیر بر این جریان بی‌تأثیر نیست و این فروش خوب برای اهالی سینما و بازیگران بی‌تأثیر نبوده و آن‌ها را برای فعالیت بیشتر در این عرصه امیدوار کرده است.

این بازیگر که پیش‌ از این در عرصه مد و تبلیغات نیز حضور داشت، درباره این جریان کاری گفت: پیش‌ از این فعالیت می‌کردم و مدتی در این فضا نیز حضورم کمرنگ بود و این روزها نیز پیشنهادهایی دارم که به آن فکر می‌کنم. برای یک بازیگر حضور در تبلیغات جز لاینفک کارش است و در تمام دنیا افراد مشهور باید در کنار کار هنری در بخش تبلیغات و بیزنس هم فعالیت کنند. به لحاظ علمی این جریان یکی از تکنیک‌های تبلیغاتی است که به تکنیک “چهره نقاب‌دار” معروف است و برای صاحب برند و سلبریتی این همکاری اتفاق خوبی است و باعث شناخت برند از یک‌سو و دیده شدن افراد معروف در سوی دیگر می‌شود اتفاقی کاملاً دوطرفه که برد است.

وی درباره حضور بازیگران ایرانی در این عرصه افزود: متأسفانه زمانی تبلیغات برای افراد مشهور ممنوع بود و پس‌ازآن نیز صرفاً اجازه تبلیغ برندهای ایرانی را دادند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا در کنار برندهای ایرانی، بتوانیم تبلیغ محصولات برندهای خارجی را نیز داشته باشیم.

عبادی در پاسخ به این سؤال که به دلیل برخی قوانین در داخل کشور امروز سلبریتی‌ها به فضای مجازی پناه برده‌اند؛ گفت: به‌هرحال قوانین هر کشوری متفاوت است و نمی‌شود از آن فرار Escape کرد، اما فضای مجازی در حال پیشروی است و این امکان را به وجود آورده است تا بتوان در آن فعالیت داشت. دنیا به سمت فضای مجازی در حال پیشروی است و بزرگ‌ترین میلیونرها نیز در این فضا مشغول فعالیت هستند و این مسئله اتفاقاً به تبلیغات بسیار کمک کرده است، ما هم از این امر مستثنا نیستیم و می‌توانیم در فضای مجازی و شبکه‌های مختلف فعالیت‌های تبلیغاتی خودمان را داشته باشیم.

بازیگر “امشب شب مهتابه” درباره سایر فعالیت‌های خود نیز عنوان کرد: ۵ فیلم در نوبت اکران دارم بانام‌های ” عطر تلخ، عطر شیرین “، “شب پدر “، “شب زخمی “، “فرمول ۱۳”، ” دویدن با شب ” و “زمهریر ” که آماده اکران هستند ولی از سرنوشت هیچ‌یک اطلاعی ندارم و تنها دوست دارم که همه این فیلم‌ها اکران شوند و مخاطب نیز آثار را ببیند. بازی در یک سریال و یک فیلم سینمایی Movie هم پیشنهادشده که در حال رایزنی هستم تا یکی از این دو را قبول کنم.

وی با ابراز علاقه‌مندی برای فعالیت در تلویزیون تصریح کرد: اگر کار خوبی پیشنهاد شود که جزو سریال‌های الف ویژه باشد قطعاً از آن نمی‌شود گذشت کرد، چراکه وسوسه می‌شوی برای ورود در تلویزیون و باید درباره آن فکر شود. سریالی که پیشنهادشده نیز جزو آثار خوب است ولی هنوز نتیجه آن معلوم نیست و امیدوارم به‌زودی وضعیت مشخص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 273005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟