تیزر فیلم سینمایی غلام منتشر شد + فیلم
حجم ویدیو: 23.49M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

این فیلم 90 دقیقه‌ای به زبان فارسی و در انگلستان ساخته شده است که «شهاب حسینی» نقش اول آن را به عهده داشته و بازیگران دیگری چون «ناصر معمار ضیا» (بازیگر فیلم‌ «مونیخ» و فیلم «قلمرو بهشت» ساخته «ریدلی اسکات»)، «بهروز به‌نژاد»، «آرمین کریما»، «لی لانگز»، «فلیکس آئور» و «متا کولینز» در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم «غلام» در لندن در سال 2011 میلادی روی می‌دهد و درباره یک راننده تاکسی ایرانی به نام غلام (شهاب حسینی)، است که شب‌ها کار می‌کند و هیچ علاقه‌ای به صحبت درباره گذشته‌اش ندارد.

«غلام» با آنکه دو شغل دارد ولی نشان داده می‌شود که علاقه‌ای به پول و مادیات ندارد. او با آنکه رابطه خوبی با دایی‌اش ندارد ولی هر روز برای خوردن چیزی به کافه او می‌رود. مادر غلام در تلاش است که او را به خانه (ایران) بازگرداند ولی او هیچ تصمیمی برای برگشتن ندارد. بیننده در طول فیلم متوجه می‌شود که «غلام» قهرمان یک جنگ است ولی مشخص نیست چه جنگی؟، سربازی که ناگهان در بحبوبه جنگ بدون آنکه ردی از خود به جا بگذارد ناپدید می‌شود.

«میترا تبریزیان»، کارگردان ایرانی‌الاصل مقیم انگلستان، این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای مشترک از خود و «سیروس مسعودی» ساخته است و تهیه‌کنندگی این فیلم را «زادوک ناوا» بر عهده دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 274115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟