آینه بغل با محمدرضا گلزار و جواد عزتی +عکس

شنیده‌های حاکی از این است که هزینه ساخت "آینه بغل" 10 الی 12 میلیارد تومان تخمین زده شده است که علت اصلی این هزینه سنگین به هزینه لوکیشن فیلم مربوط می شود به طوری که هزینه اجاره لوکیشن اصلی (پنت هاوس سه طبقه ‎) این اثر با هزینه ساخت یک فیلم سینمایی Movie 2میلیاردی برابری می کند.

منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی 2 تهیه کننده فیلم سینمایی "آینه بغل" با توجه به موفقیت فیلم سینمایی "من سالوادور نیستم" درگیشه سینما Cinema و سریال "ساخت ایران" درشبکه نمایش خانگی براین باورهستند که این اثر سینمایی لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ تمام ادوارسینمای ایران را تصاحب خواهد کرد و پس از فیلم سینمایی "من سالوادور نیستم" موفقیت دیگری را در کارنامه آنها ثبت خواهد کرد.

همچنین شنیده‌های "سینما مخاطب" حاکی از این است که 2 تهیه کننده "آینه بغل" مذاکرات جدی را با یک بازیگر Actor زن خارجی آغاز کردند که هنوز نتیجه خاصی برای همکاری حاصل نشده است.

محمدرضا گلزار و جواد عزتی از جمله بازیگران اصلی "آینه بغل"هستند که از فردا درمقابل دوربین گرانترین فیلم سینمایی بخش خصوصی سینمای ایران قرار خواهند گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 274123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟