مادر قلب اتمی از اکران برداشته می شود؟

طبق تصمیم شورای صنفی نمایش قرار است طی روزهای آینده، سه فیلم «پاتو کفش من نکن»، «مسلخ» و «اکسیدان» به جای دو فیلم «مادر قلب اتمی» و «دو عروس» به روی پرده سینماها می روند.

سید امیرسیدزاده تهیه کننده فیلم «مادر قلب اتمی» درباره زمان کوتاه اکران فیلمش گفت: فیلم «مادر قلب اتمی» تازه به روی پرده سینماها رفته و به اکران خود ادامه می دهد زیرا هنوز زمان رسمی آن آغاز نشده و دوهفته اکران قبلی این فیلم در ماه مبارک رمضان بوده است، که جز سهمیه آثاری است که در این ماه به روی پرده می روند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش نیز در گفتگویی دیگر، درباره صحت خبر پایان اکران فیلم «مادر قلب اتمی» به خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: طبق قانونی که وجود دارد آثاری که فروششان به حد نصاب نرسد از دور اکران خارج می شوند و جای خود را به فیلم بعدی می دهند که فیلم «مادر قلب اتمی» نیز به همین دلیل جای خود را به فیلم «مسلخ» خواهد داد.

فرجی در پایان، درباره تناقض نظرش با تهیه کننده فیلم، گفت: من مصوبه شورا را اعلام می کنم و اگر تهیه کننده و عوامل صحبتی در اینباره دارند می توانند اعتراض خود را به شورای صنفی اعلام کنند.

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده با بازی محمدرضا گلزار، ترانه علی دوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان این روزها بر پرده سینماهاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 274514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟