مادری دو فرزندش را پس از 17 سال دوری در برنامه تلویزیونی پیدا کرد +عکس

این خانم همچنین به این موضوع اشاره کرد که در سال 1369 زمانی که مادر همسرش او را می‌بیند و برای ازدواج با پسرش انتخاب می‌کند تصمیم به ازدواج می‌گیرد و این ازدواج در 5 ماه اول با خوبی و خوشی سپری می‌شود.

مهمان ماه عسل همچنین به این نکته اشاره کرد که پس از گذشت 5 ماه متوجه اعتیاد همسرش شد اما نمی‌توانست در آن زمان جدا شود و به همین دلیل زندگی مشترکش با او را ادامه داد تا این که حاصل این زندگی 3 فرزند شد.

این خانم همچنین گفت: با گذشت زمان متوجه شدم که مشکل همسر من تنها اعتیاد نیست بلکه او اخلاق و رفتارهای بسیار بدی هم داشت که یکی از آن‌ها فروختن بچه‌ها به هنگام نیاز داشتن به مواد مخدر Drugs بود و هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که پسرم پوریا تنها یک سال داشت که پدرش او را 500 هزار تومان به یک خانواده فروخت و من با کمک پدر خودم و با اعتماد کردن آن خانواده توانستم پول آن‌ها را بازگردانم و فرزندم را پیش خود بیاورم.

این خانم در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که وقتی پدر بچه‌ها به زندان Prison افتاد به‌صورت غیابی از او جدا شد و در آن وضعیت به دلیل شرایط بسیار بدی که با آن روبرو بود تصمیم گرفت بچه‌ها را برای نگه داری به بهزیستی بسپارد چرا علاوه بر نداشتن مسکن و اوضاع مالی مناسب برای نگه داری از بچه‌ها امنیت آن‌ها نیز به دلیل وجود پدرشان تأمین نمی‌شد.

در ادامه ماه عسل این خانم ضمن اشاره کردن به تمام حوادث Accidents تلخی که در این مدت برایش رخ داد و حس و حالی که از دوری بچه‌هایش تجربه می‌کرد در نهایت به این جا رسید که در شب عید و در ویژه برنامه سه ستاره احسان علیخانی که به مناسبت روز مادر پخش می‌شد دو پسر را دید که از بهزیستی آمده بودند.

با توضیحات مهمان ماه عسل مشخص شد که او در همان زمان یکی از این پسرها را که پوریا نام داشت به‌خوبی شناخت و از فردای آن روز و با مشورت کردن با مادرش به تهران آمد و در جستجوی فرزندانش اقدام کرد.

این خانم پس از تلاش و پیدا کردن شماره پسرش پوریا با او تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که من مادرت هستم اما پسرش این موضوع را در ابتدا نمی‌پذیرد و می‌گوید اگر مادرم هستی در این همه سال کجا بودی؟!

در ادامه خشایار و پوریا پسران مهمان امشب ماه عسل به دیدار خود با مادرشان اشاره کردند و این که باوجود همه سختی‌هایی که در 17 سال دوری از او تحمل کرده‌اند شاید بتوانند اندازه‌ای هر چند اندک دلیل این اتفاق را که شرایط نامناسب مادرشان بوده، درک کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قتل در باشگاه بیلیارد میدان رازی تهران+ عکس

پرماجرا شدن یک تصادف ساده در اصفهان/ راننده عصبانی پلیس را زیر گرفت و ...

تجاوز 5 جوان به دختر نوجوان در برابر چشمان نامزدش در آبادان + عکس

دختر خاله ام می خواهد از ارتباط های من با همکارانم به شوهرم بگوید و ...

شوهرم را دوست نداشتم / از روزی که ساسان را دیدم همه چیز تغییر کرد و ...

اسیدپاشی به پسر 19 ساله درنیمه شب چهار شنبه تهران + عکس

سقوط وحشتناک کودک ۵ ساله از تراس خانه در گرگان

راز ارتباط زن شوهردار با شایان در حاشیه قتل نگبهان یک موسسه خیریه لو رفت + عکس

عهد زشتی که زن و شوهر جوان از شب عروسی بستند!

مرگ زن باردار با نیش عقرب در کرمان / این زن به بیمارستان شهر انتقال یافت ولی ...

راننده عصبانی پسر 17 ساله را در خیابان نواب زیر گرفت و کشت + عکس

قتل در خیابان یک طرفه! + عکس

قتل ناموسی در بلوار ابوذر تهران

بلای وحشتناکی که در شمال بر سر فاطمه 23 ساله آمد

درگیری گسترده در شهرک مهدیه / نیروهای چند کلانتری به محل اعزام شدند + عکس

خبری جدید از دادگاه پرونده پزشک تبریزی

 

کدخبر: 275309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟