خشکسالی و دروغ به تبریز رسید + عکس

نمایشنامه ‌«خشکسالی و دروغ» اثر «وحید محمدی» است که تلاش می کند عواقب و تاثیرات دروغ در روابط افراد به ویژه بین اعضای خانواده را به زبان تئاتر بیان کند.

داستان توسط چهار کاراکتر اصلی و گفتن چند دروغ شروع شده و کاراکترها را با بحران مواجه می‌کند و ادامه‌ ماجرا حول این داستان رقم می‌خورد.

این داستان شامل دو کاراکتر زن و دو کاراکتر مرد می‌شود که «مینا پناهی» نقش آلا و «سروناز مددی» نقش میترا را در این نمایش ایفا می‌کنند و همچنین «بهرام حسن بابایی» در نقش امید و «فرید ادهمی» نقش آرش را در این نمایش بر عهده دارند.

تمرینات نمایش خشکسالی و دروغ از بهمن سال گذشته شروع شده و تا اردیبهشت سال جاری نیز ادامه داشت و نمایشنامه آن نیز توسط انتشارات افراز چاپ‌شده و به چاپ سوم رسیده‌ و نسخهٔ ترکی آن نیز با ترجمهٔ هومن بهمنی جلالی توسط انتشارات میتوس بویت در ترکیه منتشر شده‌است.

«وحید محمدی» فعالیت تئاتری را از سال ۸۶ به طور جدی آغاز کرده و تاکنون در حدود ۲۳ نمایش به عنوان دستیار و مشاور کارگردان فعالیت داشته و سال گذشته نیز نمایش «والس تصادفی» را در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه برده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 276061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟