سطح آثار سینمایی بسیار پایین آمده است

بازیگر سفر به چزابه گفت: هم اینکه پیشنهاد کم شده و هم اینکه شخصاً تصمیم گرفتم تا در بعضی آثار بازی نکنم. در کل کیفیت آثار سینمایی پایین آمده است. اصلاً در طی یک سال چند فیلم خوب تولید می‌شود که من بخواهم در آنها بازی کنم.

وی درباره حضور در کنسرت نمایش "زنمرد" افزود: نمی‌توان برای حضور در این اثر دلیل خاصی را بیان کرد. من در ابتدا متن نمایشنامه را دوست داشته و بعد از صحبت با کارگردان حضور در آن را پذیرفتم. کنسرت نمایش زنمرد از دیشب به مدت سه شب در مجموعه تالار وحدت روی صحنه رفته و تا فردا ادامه خواهد داشت.
بازیگر فیلم "سفر به چزابه" در مورد زمان اجرای این اثر ادامه داد: من در ابتدا به امر به مضمون هر اثر توجه می‌کنم و انتخاب‌هایم را بر اساس آن رقم می‌زنم و به همین خاطر بازی در این نمایش را قبول کردم. این روزها کمی صحبت‌ها ایجاد سوء تفاهم می‌کند پس باید اینطور بگویم که این کار را به خاطر وجه نمایشی انتخاب کردم و اصلاً به کنسرت نمایش توجهی نکردم.
رضوی درباره کم‌کاری خود در سینما طی سالهای اخیر خاطرنشان کرد: هم اینکه پیشنهاد کم شده و هم اینکه شخصاً تصمیم گرفتم تا در بعضی آثار بازی نکنم. در کل کیفیت آثار سینمایی پایین آمده است. اصلاً در طی یک سال چند فیلم خوب تولید می‌شود که من بخواهم در آنها بازی کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 283369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟