کارگردان زن جوان باتهران- لس‌آنجلس برگشت

تینا پاکروان این روزها سخت مشغول کار است تا به‌زودی در مقام کارگردان سومین فیلم خود " تهران- لس‌ آنجلس " را کلید بزند.
او درباره روند تولید این اثر سینمایی گفت: "تهران- لس‌آنجلس " یک فیلم کمدی فانتزی است که پروانه ساختش صادرشده و این روزها در حال پیش‌تولید و انتخاب عوامل و بازیگران هستیم. همچنین کارهای بازنویسی فیلم‌نامه را هم به همراه آنالی اکبری انجام می‌دهیم.
وی که فیلم "خانه کاغذی" را در مقام بازیگر Actor و تهیه‌کننده در نوبت اکران دارد، درباره زمان اکران این فیلم نیز بیان کرد: بعد از تاسوعا و عاشورا و بعد از فیلم "ایتالیا ایتالیا"،" خانه کاغذی" در پاییز به روی پرده می‌رود و احتمالاً با سرگروهی کوروش این اتفاق رقم می‌خورد.
پاکروان علاوه بر این کار انتخاب بازیگران و صداپیشگان انیمیشن "آخرین داستان" به کارگردانی اشکان رهگذر را هم در دستور کار داشت که دراین‌باره نیز اظهار کرد: تقریباً کار صدا و ضبط آن تمام‌شده و در مراحل پایانی است. آنچه من با آن در ارتباط بودم انتخاب بازیگران برای صداپیشگی بود و این کار به پایان رسیده است.
بازیگر "مترو پل" در پاسخ به این سؤال که آیا قصد حضور در فیلم یا سریالی را دارد یا خیر، توضیح داد: در بخش بازیگری پیشنهادهایی شده است، ولی ازآنجایی‌که درگیر نگارش فیلم‌نامه بودم و می‌خواهم کار ساخت فیلم جدیدم را شروع کنم، بنابراین قبول نکردم. ولی اگر کار خوبی پیشنهاد شود سعی می‌کنم بپذیرم.
وی در خاتمه درباره حضور فیلم " تهران- لس‌آنجلس " در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: نمی‌دانم برای جشنواره وضعیت حضور فیلم‌های کمدی به چه شکل است، ولی به لحاظ زمانی قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد و ما این آمادگی را خواهیم داشت که فیلم را در زمان مناسب آماده کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟