موزیک ویدیوی پر هزینه و متفاوت از محسن چاوشی+ موزیک ویدیو
حجم ویدیو: 27.35M | مدت زمان ویدیو: 00:03:55

محسن چاوشی به تازگی با همکاری گروهی به نام به sori موزیک ویدیویی متفاوت خلق کرده است. موزیک ویدیوی متفاوت و دیدنی “این بود زندگی” با شعری از حسین پناهی بعد از ۲ سال وقفه، پس از انتشار موزیک آن در فضای مجازی انتشار یافت و می‌توان آن را یکی از متفاوت ترین آثار موزیک ویدیو ایرانی دانست.
در این موزیک ویدیوی مفهومی، با استفاده از نشانه‌های تصویری، سازنده سعی داشته مفاهیم شعر این اثر بسیار ساده است و از کلی گویی در این شعر بهره برده شده.
در این موزیک ویدیوی مفهومی، با استفاده از نشانه‌های تصویری، سازنده سعی داشته مفاهیم شعر این اثر بسیار ساده است و از کلی گویی در این شعر بهره برده شده.
از آنجایی که این سبک کار در رده ی انیمیشن سه بعدی قرار می‌گیرد، سازنده اثر علاوه بر رساندن مفاهیم شعر به صورت گنگ و غیر مستقیم، سعی داشته به تکنیک‌های پایه انیمیشن نیز ادای احترامی‌داشته باشد.
در بخش ابتدایی این ویدیو، تکنیک Cel Animation (نوع کلاسیک ساخت انیمیشن، طراحی فریم‌ها به صورت تک به تک) مفهومی‌از کل ویدیو نشان داده شده و در ادامه، در پس پنجره‌های موجود در دالان، سایه‌هایی در حرکتند که به تکنیک حرکت سایه‌ها اشاره ای دارد و در آخر، در قسمت انتهایی این اثر نیز تصاویری با حرکت سریع یک سازه کروی قسمت‌هایی از زندگی را به تصویر می‌کشد که تداعی کننده حرکت زوتروپ یا زنده ساز تصاویر است.
اطلاعات چندانی از تیم سازنده این ویدیوی متفاوت و خلاقانه در دسترس نیست. به گفته سایت ”موسیقی ما” این ویدیو پر هزینه (۵۰ هزار دلاری) بدون هیچ اسپانسری و صرفا به خاطر علاقه این تیم به محسن چاوشی و آثارش ساخته شده است.
بدون شک تجهیزات و تخصص ساخت این اثر در اختیار هر کسی نیست و این نشان از آن دارد که محسن چاوشی از حمایت بسیار زیاد طرفداران خود برخوردار است. در ادامه، شما را به تماشای این موزیک ویدیوی زیبا و متفاوت دعوت می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟