روایت بازیگر جوان از نقشش در سریال گمشدگان / بازی مقابل پرویز پورحسینی افتخار بزرگی است

روشنک گرامی بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون در خصوص حضور در سریال «گمشدگان» به کارگردانی رضا کریمی گفت: بازی در این نقش کاملاً به انتخاب خودم بود و آن را بسیار دوست دارم. من پیش از هر چیز، با خود می‌گفتم اگر برای بازی در یک سریال با من تماس بگیرند، قطعا قبول می کنم. این اتفاق افتاد و رضا کریمی با من تماس گرفت و من در این سریال حاضر شدم. خوشبختانه در این مجموعه ذهنیت من به کارگردان بسیار نزدیک است و یک حس امنیت و آرامش خیال در کار دارم.
وی پیرامون تاثیرگذاری این سریال با موضوع معضلات اجتماعی بر مخاطب افزود: من از چگونگی تدوین و سیاست‌های موجود اطلاع ندارم؛ ولی امیدوارم که زحمات ما به نتیجه مطلوب برسد. من نهایت سعی خود را کردم و از جانم مایه گذاشتم. امیدوارم با تمام انرژی که بازی کردم، با همان انرژی هم به مخاطب نشان داده شوم.
این بازیگر در خصوص رضایت از پارتنرهای خود در سریال تصریح کرد: من از پارتنرهایم بسیار راضی هستم. برای من افتخار بزرگی است که یکی از پارتنرهایم، پرویز پورحسینی است و فکر می کنم که پرویز پورحسینی جزو هنرمندان پرافتخار ماست. تنها سختی که برای من وجود دارد، تعداد زیاد بازیگران نقش مقابل من در سریال گمشدگان است. تا من بخواهم با یکی هماهنگ بشوم، باید با یک نفر دیگر انس بگیرم و این مسئله کمی به من، استرس وارد کرده است. ولی باز هم تجربه خوبی است.
گرامی در خصوص نزدیکی این نقش به خود واقعی‌اش بیان کرد: در حال حاضر نمی توانم مرز بین خود و نقشم را مشخص کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 290504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟