اجرای کنسرت موسیقی شاهین آرین در تهران

شاهین آرین پس از اجرای چند ماه پیش در تالار وحدت، نخستین کنسرت آنپلاگد خود را در تهران روی صحنه می‌برد تا در حضور دوستداران موسیقی اجرایی متفاوت و زنده را به معرض نمایش بگذارد.
آرین درباره اجرای پیش روی خود در برج آزادی Freedom به هنرآنلاین، گفت: بعد از اجرای تالار وحدت به پیشنهاد دوستان تصمیم گرفتم یک کنسرت کاملاً متفاوت را به‌صورت آنپلاگد در برج آزادی برگزار کنم. قرار است در این اجرا رویکرد دوباره‌ای به اجرای سبک آنپلاگد داشته باشیم و فضای جدیدی را ارائه کنیم.
وی افزود: در ترکیب و انتخاب ترانه‌ها سخت‌گیری خاصی دارم و عقیده دارم اگر قرار است موسیقی آنپلاگد اجرا کنیم باید آن را در فضای خودمانی و دوستانه روی صحنه ببریم که سالن برج آزادی این امکان را به ما می‌دهد.
او ادامه داد: باوجود تمام قابلیت‌های اجرای آنپلاگد در ایران متأسفانه هرگز روند صحیحی از این اجراها به معنی واقعی کلمه در کشور رخ نداده و ما تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم اجرایی درخورشان مخاطبان حاضر در سالن برگزار کنیم.
این خواننده در پایان نیز گفت: قرارداد جدید کنسرت‌هایم در تهران با یکی از کمپانی‌های خوش‌نام حوزه موسیقی منعقد شده است و به‌زودی دراین‌باره اطلاع‌رسانی خواهد شد. آثار جدیدی را نیز در حال تولید و ساخت هستیم که در آخرین مراحل آن قرار داریم که در قالب تک آهنگ و موزیک ویدئو به‌زودی منتشر خواهند شد.
شاهین آرین از سال 79 در حوزه موسیقی آغاز به کارکرده و چهار سال پیش اولین کنسرت خود را در سالن نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه برد. اولین اجرای او با سازهای کلاسیک در تالار وحدت چندی پیش برگزار شد.
کنسرت شاهین آرین روز 28 مردادماه ساعت 19 و 21:30 در برج آزادی به تهیه‌کنندگی مهدی خان محمدی برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟