انتقام به زودی در سینماهای آمریکای شمالی +عکس

فیلم سینمایی Movie "انتقام" به کارگردانی "جانی مارتین" اکران بین‌المللی خود را از به زودی در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
"نیکولاس کیج" بازیگر Actor مطرح هالیوود که در ایران بیشتر به خاطر بازی در فیلم "تغییر چهره" شناخته می‌شود در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. کیج این روزها 5 نقش دیگر را نیز به طور همزمان ایفا می‌کند.
این داستان اتفاقات پیش روی یک نظامی بازنشسته را در جنگ‌های امریکا روایت می‌زند که به اجبار وارد مبارزه‌ای خطرناک می‌شود. کیج در این فیلم اکشن حضور پیدا کرده تا هنوز جزو بازیگرانی باشد که با این سن توانایی های ویژه‌ای در این ژانر دارند.
آنا هیچسون، تالیا بتیمن، دبورا کارا، دن جانسون، جاشوآ میکل، روکو نوگنت و جویی اوچتربک از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
کیج علاوه بر این فیلم در فیلمی به نام "پدر و مادر" به ایفای نقش پرداخته است که به زودی اکران می شود. برایان تیلور علاوه بر کارگردانی نویسندگی این اثر را نیز انجام داده و ساخت این محصول را کمپانی آرموری امریکا قبول کرده است.

انتقام
نیکولاس کیج، سلما بلیر، جوزف ریتمن، آنی وینترز، اولیوا کروکوشیا و لورنا دیاز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "مادر و پدر" به ایفای نقش پرداخته‌اند.
پدر مادر داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در جریان یک بیماری سرایت کننده قرار می‌گیرند. پس از این بیماری همه مردم به هم حمله کرده و در این راه پدر و مادر خانواده از کودکان نگهداری و محاظفت می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟