جایزه‌ بازیگر مرد با برخی حواشی تلخ شد

هادی حجازی‌فر بازیگر Actor سینما٬ تئاتر و تلویزیون که هم اکنون مشغول بازی در فیلم "به وقت شام" ساخته "ابراهیم حاتمی کیا" است، درخصوص کسب جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد از یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینما Cinema گفت: این اولین جایزه سینمایی من است و طبعاً برای همیشه در ذهن من می‌ماند. واقعیت این است که انتظار این جایزه را نداشتم. ممنونم از منتقدین و از گرفتن این جایزه بسیار افتخار می‌کنم. این جایزه حاصل اعتماد محمدحسین مهدویان و تیم سازنده ماجرای نیمروز به من بود.
وی با اشاره به برخی حواشی بوجود آمده و اختلاف میان هنرمندان بزرگ سینما افزود:‌ ای کاش این جایزه با برخی حواشی به وجود آمده تلخ نمی‌شد، اما ایرادی هم ندارد. امیدوارم جوانان و عاشقان سینما همچون مهدویان جای تمامی این حواشی را با تولیدات بزرگ خود پر کنند.

هادی حجازی‌فر

بازیگر فیلم ایستاده در غبار با اعلام حمایت از محمدحسین مهدویان تصریح کرد: مهدویان یکی از استعداد‌های بزرگ سینمای ایران است. برخی انتقادات و صحبت‌ها درباره وی مرا بی‌اندازه غمگین می‌کند و امیدوارم محمدحسین بدون توجه به نقد‌ها با قدرت به کار خود ادامه دهد.
وی ادامه داد: جایزه بازیگر مکمل مرد برای من انگیزه بسیار خوبی برای ادامه راه است. من بازیگری نیستم که با گرفتن جایزه اغنا شوم بلکه آرزو‌های بسیار بزرگتری دارم پس مطمئن باشید هر روز و هر شب با انرژی با قدرت بسیار بیشتر به کارم ادامه می‌دهم.
حجازی فر با اشاره به آینده کاری خود در عرصه سینما خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تمام انرژی به بازی ادامه می‌دهم. امیدوارم و آرزو می‌کنم روزی بتوانم اولین فیلمم را با کمک دوستان و همکاری سینماگران بسازم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟