انتقاد بازیگر زن از درآمدهای بسیار پایین تئاتر

شیوا خسرومهر بازیگر Actor عرصه تلویزیون و سینما Cinema گفت: در نمایش "کژدوم" به کارگردانی سمیه مهری حضور دارم که اجرای آن از 29 مرداد آغاز می‌شود و در چند روز نخست به صورت همزمان در نمایش دیگری هم بازی می‌کنم که هر دو این نمایش‌ها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.
بازیگر فیلم سینمایی Movie "نقش نگار" همچنین در مورد یکی از نمایش های خود افزود: \"کژدوم\" قصه‌ای زنانه دارد و مخاطب به صورت موازی داستان سه زن را می‌بیند که قربانی اشتباهات خود می‌شوند و قضاوت‌های عجولانه جامعه هر چه بیشتر به این اشتباهات دامن می‌زند. در این نمایش نقش \"شیرین\" را بازی می‌کنم که شخصی بسیار عاشق است.
وی تصریح کرد: در روزهای اول ایفای نقش "شیرین" در خلال تمرین نمایش، به دلیل فشار زیاد سردردهای زیادی را تحمل می‌کردم، اما امیدوارم مردم این شخصیت را دوست داشته باشند و بتوانم به خوبی از عهده ایفای این نقش برآیم.
بازیگر سریال "یادآوری" در خصوص وضعیت مالی در عصه تئاتر ادامه داد: از نظر بعد مالی، تئاتر کمترین میزان درآمد را برای یک بازیگر دارد و پس از آن به ترتیب تلویزیون و سینما قرار می‌گیرند اما در مورد شبکه نمایش خانگی باید بگویم زمانی که در سریال " قلب یخی" بازی می‌کردم، همان دستمزدی را دریافت کردم که از بازی در یک سریال می‌گیرم اما هم اکنون شرایط بسیار متفاوت است.
وی در خصوص وضعیت مالی پروژه های شبکه نمایش خانگی یادآور شد: این روزها در پروژه‌های شبکه نمایش خانگی با بازیگران به صورت ماهانه قرارداد می‌بندند و اینگونه دغدغه بازیگران برطرف می‌شود و امکان برنامه‌ریزی کردن پیدا می‌کنند و این اتفاق خوبی است.
خسرومهر با اشاره به فصل سوم "قلب یخی" و تفاوت‌های حضور در یک مجموعه ویژه شبکه نمایش خانگی با سایر آثار، یادآور شد: پس از تولید فصل دوم سریال \"قلب یخی\" تفاوت‌های بسیار آن را با فصل اول درک کردیم اما در خصوص تولید فصل سوم این مجموعه نمایشی با من صحبتی صورت نگرفته ولی در صورت تولید سری جدید این اثر، علاقمند به ایفای نقش در آن هستم.
بازیگر سریال "قلب یخی" توضیح داد: این موضوع که \" قلب یخی\" نخستین اثر در شبکه نمایش خانگی قلمداد می‌شد، ویترین جالب توجهی را برای این سریال فراهم آورده بود ضمن اینکه بیشتر بازیگران این اثر، سینمایی بودند.
وی توضیع نامناسب آثار شبکه نمایش خانگی را یک اتفاق نادرست خواند و خاطرنشان کرد: با وجود استقبال مخاطبان از سوژه " قلب یخی"، توزیع نامناسب این سریال اتفاق تلخی بود که باعث شد تماشاگر به تدریج ارتباط خود با این مجموعه را از دست بدهد و در چنین شرایطی رقیبی به نام "قهوه تلخ" با پخش بسیار خوب، خود را نمایان کرد و در این موقعیت " قلب یخی" از صحنه کنار رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟