گلایه های بازیگر مرد از مافیای سینمایی

سعید پیردوست بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش ایفای نقش در فیلم سینمایی Movie «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان را به پایان رساندم ولی نقش من در این اثر کوتاه بود و تنها ۲ روز در این پروژه همکاری داشتم.
وی با اشاره به داستان این اثر عنوان کرد: «دم سرخ ها» یک فیلم طنز و روایتگر داستان ۲ جوانی است که باید به خدمت سربازی بروند اما برای این امر مشکل دارند و برخی به آنها توصیه می کنند که چهره خود را تغییر بدهند از همین رو آنها راه های متخلفی را تجربه می کنند.
پیردوست عنوان کرد: من هم در این فیلم نقش پزشکی را ایفا می کنم که این ۲ جوان به او مراجعه می کنند و می خواهند راه حلی از این پزشک بگیرند و این پزشک آنها را راهنمایی می کند. به طور کلی «دم سرخ ها» فیلم بامزه ای است با این وجود باید ببینیم چه خروجی خواهد داشت.
این بازیگر در بخش دیگر از صحبت هایش با اشاره به بیکاری پیشکسوتان این عرصه گفت: این روزها سینما حالت بدی پیداکرده و به صورت مافیایی شده است. در حالی که سینما باید مردمی باشد این را هم باید بگویم که برخی در یک پروژه انرژی و توان یک جوان بیست ساله را از یک پیشکسوت می خواهند که این درست نیست.
وی در پایان اظهار کرد: این روزها کسی به ما گوش نمی کند و هرچقدر هم فریاد بزنیم صدایمان به جایی نمی رسد، در حالی که دست اندرکاران باید توجه کنند که ما چگونه زندگی خود را می چرخانیم، باید ببینند که زندگی کسی که ۵۰ سال از عمرش را صرف این کار کرده در ۷۰ سالگی به چه شکل است. به هر حال نباید این افراد را روی هوا رها کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟