انتقادات تند بازیگر زن از مافیای سینما و تلویزیون / به امثال من نقش نمی‌رسد

بازیگر سریال "پنچری" گفت: سینما همیشه و همواره برای من دغدغه بوده و هست اما انگار من برای دیگران دغدغه نیستم و به همین خاطر به من بازی نمی‌دهند. البته در حال حاضر صرفاً یک جماعت خاص در سینما کار می‌کنند و دورهم فیلم می‌سازند و بازی به امثال من نمی‌رسد.

شهره سلطانی بازیگر Actor سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی در سریال "پنچری" به ایفای نقش پرداخته بود درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: فیلم "خیابان شصت‌ و هشتم‌" را به کارگردانی خودم در سینمای هنر Art و تجربه آماده اکران دارم و امیدوارم به زودی در سینماها اکران شود. این فیلم یک سکانس پلان بسیار پیچیده بود که قبل از فیلمبرداری 12 روز تمرین را برای ما به همراه داشت.
کارگردان فیلم "خیابان شصت و هشتم" درباره بازیگران این فیلم اضافه کرد: در این فیلم لیلا بلوکات، مارال فرجاد، لیلا برخورداری، ایمان صفا، ایرج تدین، مهتاب نوری، سحر شاطری، علی ولی‌لو، سیامک صفا و بهروز پناهنده به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم موضوعی اجتماعی داشته و به مسائل و مشکلات بین زوج‌ها می‌پردازد.
وی درباره دغدغه بازی در سینما Cinema و علاقه‌اش برای ایفای نقش‌های متفاوت تصریح کرد: سینما همیشه و همواره برای من دغدغه بوده و هست اما انگار من برای دیگران دغدغه نیستم و به همین خاطر به من بازی نمی‌دهند. البته در حال حاضر صرفاً یک جماعت خاص در سینما کار می‌کنند و دورهم فیلم می‌سازند و بازی به امثال من نمی‌رسد.
بازیگر سریال "سه در چهار" درباره عدم پذیرش برخی نقش‌ها در سینما تاکید کرد: پیشنهاد همیشه هست اما من بعد از این سابقه طولانی انتظار دارم نقشی در خور من پیشنهاد شود. اکثر پیشنهادات بسیار ضعیف بوده و به همین خاطر آنها را نپذیرفته‌ام چون اعتقاد دارم که نقش باید برای من بازیگر چالش برانگیز باشد اما متاسفانه اکثر نقش‌های پیشنهادی سطحی است.
سلطانی در مورد انتقادات فراوان نسبت به سریال"پنچری" خاطرنشان کرد: من واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. خود من هم در ابتدا امیدوار بودم که پنچری اتفاق ویژه‌ای شود اما متاسفانه اینطور نشد. البته سلیقه‌ها متفاوت است اما احساس می‌کنم در قبال پنچری همه چیز آن جور که باید پیش نرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟