درخواست 6.5 میلیون دلاری هکرها از شبکه HBO /قسمت آخر از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را منتشر می کنیم

به‌نظر می‌رسد HBO یک ماه بسیار سخت را گذرانده است. اوایل این ماه، هکرهای ناشناسی وارد سیستم HBO شدند و با دزدیدن حدود 1.5 ترابایت اطلاعات، سرورهای آن را در معرض خطر قرار دادند. در نتیجه دیدیم که برخی از اطلاعات به‌صورت آنلاین در دسترس قرار گرفتند. می‌دانیم که هک برای یک شرکت چه معنایی خواهد داشت. لو رفتن موارد با ارزش و گران‌بها می‌تواند ضرر زیادی به آن‌ها وارد کند. یکی دیگر از این اتفاقات به زمانی مربوط می‌شود که هکرهای OurMine کنترل حساب‌های رسانه‌های اجتماعی این شبکه تلویزیونی را به‌دست آوردند.
برخی از طرفداران Game of Thrones به خاطر هک شدن HBO خوشحال شدند زیرا توانستند دو قسمت را زودتر تماشا کنند (البته مدتی بعد فهمیدیم هیچ‌کدام، کار هکرها نبوده) و نیازی به صبر یک هفته‌ای نداشتند. 
حال، هکرها تهدید به انتشار زود هنگام قسمت نهایی فصل هفتم Game of Thrones کرده‌اند. قسمت ششم به‌طور تصادفی توسط شبکه HBO در اسپانیا لو رفته بود (همان‌طور که گفتیم، ماه بدی برای HBO بوده است). 
هکرها طی ارسال یک ایمیل به Mashable به شبکه تلویزیونی HBO هشدار دادند و از آن‌ها خواستند که "هر چه زودتر برای لو رفتن قسمت نهایی و ششم از فصل هفتم Game of Thrones آماده باشند." این تنها تهدید هکرها در این ایمیل نبود. این ایمیل همچنین شامل اطلاعات ورودی حساب‌های شبکه‌های اجتماعی HBO مثل مدیران توئیتر Game of Thrones ،HBO ،West World و غیره می‌شد. حتی اطلاعاتی از حساب‌های مختلف اینستاگرام Instagram و Giphy هم در آن وجود داشت.
علاوه بر این، هکرها چندین تصویر از حساب‌ها منتشر کردند که برروی آن‌ها جمله HB-OLD در حال مرگ است" نوشته شده بود. HBO می‌گوید هیچ تماسی با هکرها نداشته و "هکرها شاید به‌منظور جلب توجه رسانه‌ها، به‌صورت تکه‌تکه شروع به انتشار اطلاعات دزدیده شده کنند. ما وارد این بازی نمی‌شویم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟