نفس شیرین سریالی پر بازیگر

داریوش بابائیان مشاور پروژه سریال تلویزیونی "نفس شیرین" گفت: به امید خدا سریال تلویزیونی "نفس شیرین" ماه محرم میهمان عزاداران حسینی می‌شود، اما درخصوص شبکه پخش‌کننده این اثر هنوز صحبتی به میان نیامده است.
وی ادامه داد: "نفس شیرین" سریال مناسبتی و ویژه ماه محرم و اثری است که پس از بازبینی تا اندازه زیادی مورد استقبال قرار گرفت.
مشاور پروژه سریال تلویزیونی "نفس شیرین" تصریح کرد: این مجموعه تلویزیونی نسبت به بسیاری از آثار نمایشی دیگر پربازیگرتر و مخاطب پسندتر است و امیدوارم در زمان پخش خود به خوبی دیده شود و بتواند پیام خود را به درستی عرضه کند.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با توجه به اینکه سریال "نفس شیرین" در ۱۳ قسمت ساخته شده، قرار است از شب اول ماه محرم میهمان مخاطبان تلویزیون بشود.
بابائیان توضیح داد: سریال "نفس شیرین" تلاش می‌کند در روند داستان خود به زندگی افرادی بپردازد که از افکار گذشته فاصله می‌گیرند و راحت‌تر می‌توانند ببخشند. این اثر در حقیقت موضوع مهمی مانند اهدای عضو را نزد مخاطبان نهادینه می‌کند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه پس از آماده کردن بخش‌های مختلف سریال "نفس شیرین" آن را به سیمافیلم تحویل دادیم، شبکه پخش کننده این اثر را سیما فیلم مشخص می‌کند. 
گفتنی است، در سریال تلویزیونی \"نفس شیرین\" به کارگردانی سیامک خواجه‌وند و تهیه کنندگی کیان بابائیان، هنرمندانی همچون علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، غزل کرمعلی، شادی محمدپور، شهرام آریا، پژواک ایمانی و مهوش وقاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟