مجری سری جدید مسابقه چهار‌، سه‌، دو،‌ یک مشخص شد

حسین مروی تهیه کننده مسابقه در گفتگو با روابط عمومی شبکه چهار سیما گفت: پخش سری پنجم از مسابقه تلویزیونی «چهار سه دو یک» از شهریور آغاز می شود و اجرای مسابقه را همچون قسمت های گذشته جواد مولانیا بر عهده خواهد داشت.
وی افزود: شرکت کنندگان جهت شرکت در بخش حضوری مسابقه، بر اساس رزومه هایی که برای ما ارسال کرده اند انتخاب شده اند اما علاقه مندان جهت شرکت در بخش غیرحضوری «مسابقه چهار‌، سه‌، دو،‌ یک» همچنان فرصت دارند تا با ارسال یک فیلم دو دقیقه ای از توانایی های خود در زمینه، بازیگری، اجرا، نمایش نامه خوانی و پانتومیم به کانال تلگرام Telegram مسابقه به نشانی Mosabeghecinemae@ در این مسابقه شرکت کنند.
وی افزود:در هر برنامه یکی از آثار به نمایش در می‌آید و توسط هیات داوران بررسی و به آثار برتر جوایزی داده می شود.
تهیه کننده این مسابقه گفت:تا کنون حضور ابوالفضل جلیلی، مسعود آب پرور، صدرالدین شجره، میکائیل شهرستانی و دکتر شهرام خرازی ها به عنوان داوران مسابقه قطعی شده است و چند کارشناس دیگر به این تیم اضافه خواهند شد.
سری جدید مسابقه سینمایی «چهار‌، سه‌، دو،‌ یک»در 42 قسمت ۶۰ دقیقه‌ای با محوریت بازیگری، خلاقیت نمایشی، کارگردانی، تحلیل فیلم، پانتومیم، نمایشنامه خوانی و تدوین، تولید می‌شود و یک گروه سه نفره داوری شامل کارگردان، منتقد و بازیگر Actor رقابت شرکت کنندگان را مورد قضاوت Judgmentقرار می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟