شیوا خسرومهر از سریال عمودی‌ها تا نمایش کژدم

شیواخسرو مهر بازیگر Actor سینما، تئاتر وتلویزیون این روزها علاوه بر حضور بر صحنه نمایش به زودی بازی در یک سریال خانوادگی را هم آغاز می‌کند.
وی گفت: به زودی سریال "عمودی‌ها" به کارگردانی حجت ذیجودی کلید زده می‌شود. این سریال در حال حاضر 30 قسمتی است برآوردی که برای این سریال شده 90 قسمت است و در صورت استقبال از آن قصه‌های جدید نوشته شده و کار ادامه خواهد داشت.
خسرومهر ادامه داد: در این سریال من به همراه آقای مهرداد ضیایی و خانم افسانه چهره آزاد به همراه محمد عمرانی دو خانواده اصلی را تشکیل می‌دهیم. سریال به فرهنگ آپارتمان‌نشینی می‌پردازد و درباره دو خانواده است که قصه‌های سریال را پیش می‌برند.
بازیگر "بچه‌های نسبتاً بد" افزود: از سوی دیگر سریال "تلاطم" را آماده پخش دارم که وحید بیطرفان آن را کارگردانی کرده است و قرار است در هفتهپلیس Police به نمایش درآید. این سریال ماجراهای چند خانواده مختلف را به شکل موازی روایت می‌کند و در حال حاضر هفت قسمت از آن آماده پخش‌شده است که اگر موردتوجه واقع شود تا 30 قسمت تولید خواهد شد.
او با اشاره به سریال "نگهبان زمین" بیان کرد: سریال دیگری که کارکردم \"نگهبان زمین\" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی میری رامشه و نویسندگی فهیمه سلیمانی و علی دلبر است. این مجموعه داستان محیط بان جوانی است که در زندگی شخصی خود دچار تردید است که این ماجرا تمرکز محیط بان جوان را از کار گرفته و دچار اتفاقاتی می‌کند. همچنین فیلم سینمایی Movie \"نیمکت \" به کارگردانی فلورا سام هم آماده اکران است که متاسفانه از زمان اکران آن اطلاعی ندارم.
خسرومهر در ادامه به حضور بر صحنه تئاتر اشاره کرد و گفت: این روزها درگیر اجرای تئاتر \"دیدار\" هستم که یک کار مذهبی تاریخی است و به شب تولد حضرت مهدی (عج) می‌پردازد. همچنین از شب گذشته اجرای نمایش "کژدم" به کارگردانی سمیه مهری را نیز آغاز کرده‌ام که یک روایت عاشقانه – زنانه است و کاملاً با آثار قبلی متفاوت که هردو اثر در پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌روند.
وی درباره نقش خود در نمایش \"کژدم\" توضیح داد: در این نمایش من نقش شهلا جاهد را بازی می‌کنم. نگاه جامعه برای من در این اجرا بسیار مهم است. هر شب که روی صحنه می‌روم حس می‌کنم خودش، خانواده‌اش و بستگانش ناظر و حاضر در این اجرا هستند. همین امر نیز بازی من را سخت کرده و تجربه جدیدی را برای من رقم‌زده است، چراکه این تجربه که مخاطب خاص در سالن حضورداشته باشد یک تجربه جدید و چالش‌برانگیز است. هر نقش رئالی که بازی می‌کنم ناخودآگاه حس می‌کنم ممکن است داستانی که روایت می‌شود، داستان واقعی یکی از مخاطبانی باشد که در سالن حضور دارد. بنابراین من باید مسئول باشم و خوش خاطره. مدت‌ها بود که استرس بازی روی صحنه را نداشتم و امشب بعد از 20 سال همان حسی رادارم که در زمان اجرا برای حمید سمندریان داشتم.
این بازیگر در ادامه درباره اثر جدید خود که در مقام کارگردان قصد دارد آن را به روی صحنه ببرد نیز اظهار کرد: قصد داشتم نمایش \"شازده کوچولو\" را به روی صحنه ببرم ولی به دلایلی این کار به تعویق افتاد و امیدوارم پس از پایان اجرای \"کژدم\" پیش‌تولید کار را آغاز کنم و آن را به روی صحنه ببرم. برای این کار باخانم شیوا بلوریان صحبت‌های اولیه انجام‌شده و در نقش اصلی حضور خواهند داشت.
خسرو مهر در خاتمه درباره تفاوت نقش‌هایش عنوان کرد: براین باورم که در هر دعوتی یک رازی نهفته است و من می‌پذیرم چراکه می‌دانم خداوند من را فراموش نکرده و یک حکمتی در کار است. هر نقشی کاملاً متفاوت از دیگری است و مسئولیت‌پذیری و نوع نگاه من بازیگر باعث می‌شود که نقش تغییر کند و متفاوت از دیگری باشد. به نظرم قابلیت‌های بازیگر مطرح است و انرژی و توانایی اوست که باعث می‌شود تکرار اتفاق نیفتد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟