بازیگر سریال معروف دنیا مقابل دنزل واشنگتن بازی می‌کند

پدرو پاسکال در حال مذاکره است تا نقش شخصیت منفی اصلی فیلم «ایکوالایزر ۲» محصول کمپانی سونی و اسکیپ آرتیست را مقابل دنزل واشنگتن بازی کند.
همچنین آنتوان فوکوآ به عنوان کارگردان این پروژه بازمی‌گردد و تاد بلک، جیسون بلومنتال، واشنگتن، استیو تیش و تونی الدریج تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.
هنوز جزییات خاصی در مورد خط داستانی فیلم منتشر نشده، البته غیر از اینکه واشنگتن دوباره نقش شخصیت رابرت مک‌کال، کماندوی سابق ماموریت‌های ویژه که حالا به کسانی کمک می‌کند که نمی‌توانند از خود دفاع کنند، بازی می کند. البته معلوم نیست شخصیت پاسکال چه کسی خواهد بود.
این فیلم روز چهاردهم سپتامبر ۲۰۱۸ اکران می‌شود و نخستین دنباله‌ای خواهد بود که واشنگتن تا به حال در آن بازی کرده است. فیلم اول که با اقتباس از یک سریال تلویزیونی دهه هفتادی ساخته شده بود، موفق ظاهر شد و ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا فروخت. در آن مک‌کال مردی ساده بود که در مغازه‌ای کار می‌کرد، اما وقتی به دفاع از دختری جوان که کتک خورده بود پرداخت با یک سندیکای جنایی روس مواجه شد و گذشته مخفی‌اش بیرون آمد.
مشخص نیست در این فیلم شخصیت واشنگتن با چه نیرویی مقابله خواهد کرد،‌ اما احتمالا یک گروه قدرتمند دیگر به رهبری پاسکال خواهد بود. این دنباله پروژه‌ای بزرگ برای سونی است چون نخستین باری است که واشنگتن در مسیر حرفه‌ای کاری درخشانش در یک دنباله ایفای نقش کرده است. «ایکوالایزر ۲» تا حدی برای واشنگتن اولویت دارد که فوکوآ نقش خود به عنوان کارگردان بازسازی «صورت زخمی» را رها کرد تا روی این فیلم تمرکز کند.
این همچنین نقشی بزرگ برای پاسکال خواهد بود که بعد از ایفای نقش شاهزاده اوبرین در فصل چهارم سریال «بازی تاج و تخت» دارد برنامه‌ای شلوغ برای خودش می‌چیند. او با نقش‌آفرینی در سریال «نارکُز» که دو فصل اول آن درباره پابلو اسکوبار بود و در ادامه به کارتل کالی می‌پردازد هواداران بسیار بیشتری پیدا کرد و به زودی در «مردان پادشاه ۲: حلقه طلایی» کنار تارون اگرتون، کالین فرت، جولین مور و چنینگ تیتوم دیده می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟