هکر ها قسمت های لو رفته سریال بازی تاج و تخت را منتشر نکرده بودند

نمره های اپیزود یکی مانده به آخر فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت دیوانه کننده بود. طبق گفته Entertainment weekly اپیزود "آنسوی دیوار" 10.26 میلیون بیننده داشت که تقریبا هم انداره با اپیزود غنائم جنگی بود. 
تنها اپیزودی که نمره بالاتری گرفت دیده بان شرق بود. اپیزود آنسوی دیوار هم مانند غنائم جنگی زودتر از زمان پخش هفتگی سریال بر اثر سهل انگاری مسئواین شبکه پخش شد. (ضمنا اپیزود آنسوی دیوار کمی زوتر از غنائم جنگی پخش شد. )
شبکه HBO به خاطر نقص های امنیتی در این چند ماه گذشته بسیار مورد انتقاد قرار گرفت اما این مشکلات امنیتی موجب پایین آمدن نمرات سریال نشده است.
هر دو اپیزود "آنسوی دیوار" و "غنائم جنگی" توسط افرادی که برای شبکه HBO کار می کردند به بیرون راه پیدا کرد و این پخش های زود هنگام هیچ ربطی هک شدن اخیر شبکه نداشت. 
هکر ها مسئولان شبکه HBO را تهدید کرده بودند که اپیزود پایانی را پخش می کنند اما اگر آنها واقعا به اپیزودها دسترسی دارند پس چرا تا الان حداقل یک اپیزود را پخش نکرده اند ؟
هفته بعد شاهد پخش اپیزود پایانی فصل هفتم خواهیم بود و باید دید که چه چیزی در انتظارمان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟