دبیر سی‌و ششمین جشنواره فیلم فجر تا ۱۰ روز آینده معرفی می‌شود

محمدمهدی حیدریان در جمع معاونان و مدیران سازمان سینمایی از لزوم توجه به نهضت تولید محتوا در فراخوان و آئین‌نامه سی‌وششمین جشنواره فیلمفجر خبر داد.
رئیس سازمان سینمایی ضمن تاکید بر اینکه نقش محوری بازار Store تصویری بر لزوم برگزاری جشنواره‌ها، خاطرنشان کرد: باید بازار صنعت تصویر دلیل برگزاری جشنواره‌ها باشد تا سرمایه گذاران اعم از خارجی یا داخلی برای تولید فیلم‌های مشترک جذب شوند. ما قائل به صرف برگزاری جشنواره نیستیم،بلکه جشنواره باید برای ما گذرگاه باشد. به همین دلیل لازم است در فراخوان سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به نهضت تولید محتوا توجه جدی صورت گیرد.
او همچنین با تاکید بر لزوم تقویت سازمان‌های تولید(کمپانی‌های تولید) فیلم گفت: در راستای حمایت از نهضت تولید محتوا باید هرچه سریعتر اقدامات لازم انجام شود تا سازمان‌های تولیدی شکل بگیرند و توجه داشته باشیم که تهیه کننده حقوقی در ساختار جدید حرفه‌ای سینما Cinema برای ما یک اصل غیرقابل انکار است.
حیدریان در بخش پایانی این نشست ضمن تاکید بر هم‌افزایی همه ارگان‌های زیرمجموعه سازمان سینمایی در برگزاری مطلوب و حرفه‌ای جشنواره فیلم فجر، از معرفی دبیر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر تا ۱۰ روز آینده خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟