آزیتاحاجیان در اکران مردمی ماه در جنگل

فیلم سینمایی «ماه در جنگل» ساخته سیامک شایقی که به تازگی نمایش عمومی آن در سینماهای کشور آغاز شده قرار است مراسم اکران مردمی آن روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه ساعت ۲۰ در سینما Cinema آزادی Freedom تهران برگزار شود.
در این مراسم سیامک شایقی کارگردان «ماه در جنگل»، آزیتا حاجیان، کیانوش گرامی، گوهر خیراندیش، ‌مسعود کرامتی و ... حضور پیدا می کنند.
«ماه در جنگل» نگاهی به داستان قدیمی و همیشگی نابودی طبیعت توسط زمینخواران و اشرار دارد، قهرمان جوان این فیلم مسیری را طی می‌کند که به تدریج در برزخ مابین عشق و وظیفه یعنی تعهد به پدر وسرزمین مادری و حفظ جان و امیال عاطفی گرفتار می‌شود.
بازیگران و عوامل فیلم عبارتند از لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، کیوان زند، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، آرمان سلطانزاده، علی عظیمی، مهتاج نجومی و کیانوش گرامی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: سیامک شایقی و اوژن سید اشرفی، موسیقی: داریوش تقی‌پور اوستا، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: فاطمه زیوری و ایمان توکلی، جلوه‌های بصری: وحید قطبی‌زاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین مهدوی، مدیر روابط عمومی: نگار حسینی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 299683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟