دردسر شباهت اسمی رضا سوری خواننده راک و پاپ با خواننده زیر زمینی که آدم کشت/عکس های اشتباهی آبرویم را برد + عکس

شانزدهم شهریور ماه سال جاری رضا- س، خواننده زیرزمینی مدیر یک استودیو ضبط صدا در شهرک ولیعصر را با ضرب ۶ گلوله به قتل رساند و وسایل ضبط صدای استدیو مقتول را به سرقت برد. پس از این ماجرا و دستگیری متهم به قتل متاسفانه به دلیل تشابه اسم قاتل با یک خواننده جوان سبک راک عکس های وی به اشتباه به جای قاتل اصلی در رسانه ها منتشرشد.

رضا سوزی

وی درباره وقوع این مشکل گفت: بعد از پخش شدن عکس اشتباهی ام در سایت ها و روزنامه ها دوستم به من زنگ زد و گفت عکسم به عنوان یک قاتل The Murderer در همه جا پخش شده است. خیلی ناراحت شدم و سعی کردم با تمام رسانه ها تماس بگیرم و بگویم که عکسم را  که به عنوان قاتل انتشار یافته حذف کنند. متاسفانه این ماجرا تبعات بدی برایم داشته است. مردم زیر پست های اینستاگرامم کامنت های توهین آمیز می گذارند و با اینکه عنوان کرده ام در صفحات مجازی ام که اشتباه شده و من  آن قاتل من نیستم اما باز هم چیزی حل نشده است. متاسفانه مردم هم دیر متوجه این اشتباه شدند. 

وی افزود: من از طریق پلیس Police فتا پیگیر این ماجرا هستم و قطعا می خواهم که این سهل انگاری خبرنگار را پیگیری کنم تا برای شخص دیگری پیش نیاید.

رضا سوزی

این خواننده جوان و 25 ساله درباره سبک موسیقی و فعالیت هایش گفت: من مجوز رسمی فعالیت دارم و در شهرستان نهاوند زندگی و کار می کنم. استودیوی پلی بک را راه اندازی کرده ام و در زمینه سبک راک و پاپ فعالیت می کنم. مدرس خوانندگی و گیتار هم هستم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سعیده وحیدنیا
آیا این خبر مفید بود؟