عشق و نفرت در شهربازی قدیمی

فیلم داستان چهار شخصیتی را روایت می‌کند که زندگی‌شان به گونه‌ای به پارک تفریحی کونی آیلند مرتبط می‌شود. جینی(کیت وینسلت) بازیگر Actor بازنشسته‌ای است که مستخدمی می‌کند. هامپتی (جیم بلوشی) همسر جینی است که اپراتور چرخ و فلک است. میکی(جاستین تیمبرلیک) جوان غریق نجاتی است که رویای نمایشنامه‌نویس شدن دارد و کارولینا(جونو تمپل) دختر هامپتی است که رابطه‌ی خیلی خوبی با او ندارد اما برای قایم شدن از دست گنگسترها در آپارتمان پدرش زندگی می‌کند. ویتوریو استورارو در دومین همکاری پیاپی خود با آلن بعد از «کافه سوسایتی» قصه‌ای از شور و خشونت و خیانت Cheat را به تصوویر کشیده که با نمای زیبای دهه پنجاه کونی آیلند در تضاد است.

جدیدترین ساخته‌ی وودی آلن به‌عنوان اختتامیه‌ی جشنواره‌ی نیویورک ۲۰۱۷ به نمایش در می‌آید. جشنواره‌ای که معمولا سکوی پرتاب مناسبی برای حضور موثر در فصل جوایز است. سال گذشته، «مهتاب» و «منچستر بای دِ سی» نیز نخستین نمایش خود را در این فستیوال داشتند. گفته می‌شود کیت وینسلت، که برای اولین بار با وودی آلن همکاری می‌کند، از بخت مناسبی برای کسب جایزه برخوردار است و شاید بتواند همچون دایان کیتون، دایان وست و کیت بلانشت برای بازی در فیلمی از این کارگردان ۸۱ ساله نامدار مجسمه طلایی را تصاحب کند. جشنواره فیلم نیویورک از ۲۸ سپتامبر با نمایش فیلم جدید ریچارد لینکلیتر «آخرین پرچم در اهتزاز» کار خود را آغاز می‌کند و اکران فیلم آلن در ۱۵ اکتبر نیز پایان بخش فستیوال امسال خواهد بود.

«واندر ویل» از ۱ دسامبر به صورت گسترده اکران می‌شود. پخش فیلم برعهده آمازون خواهد بود که پشت فیلم‌ لینکلیتر و «شگفت زده» تاد هینس نیز قرار دارد و بدین ترتیب حضور قدرتمندی در جشنواره امسال نیویورک خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عشق و نفرت در شهربازی

عشق و نفرت در شهربازی

عشق و نفرت در شهربازی

عشق و نفرت در شهربازی

عشق و نفرت در شهربازی

عشق و نفرت در شهربازی

 

کدخبر: 308314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟