فیلمی که کارگردان معروف قبل از بازنشستگی اش می سازد

این کارگردان در طول دوران فیلمسازی خویش تقریباً به سراغ تمام ژانر های ممکن رفته است. او جزو کارگردان هایی است که بیشتر به آثار کلاسیک علاقه دارد تا به فیلم های مدرن و همانگونه که در فیلم های اخیر او مشاهده کردیم همواره سعی کرده تا سبک کارگردانی خود که تلفیقی از خشونت و کمدی است را حفظ کند. یکی از ژانر هایی که تارانتینو زیاد به سراغش نرفته ژانر علمی تخیلی است. او تاکنون هیچ فیلمی در این سبک نساخته و حتی تمایل خود را جهت کارگردانی اثری در این ژانر اعلام نکرده است بنا به گفته ی قبلی خود این کارگردان قرار شده تا بعد از اکران دو فیلم سینمایی Movie دیگر از او شاهد بازنشسته شدنش باشیم.

وقتی خبرنگار پایگاه خبری «TMZ» از این کارگردان درمورد تمایلش جهت کارگردانی یک فیلم از مجموعه «Star Trek» سوال کرد با پاسخ زیر مواجه شد: ساخت این فیلم ارزش نشستن و صحبت کردن را دارد.

بعد از این مصاحبه گفت و گوی دیگری با وی انجام شد و او بیان نمود که اگر بخواهد بین ساخت یک نسخه از «Star Wars» و «Star Trek» یکی را برگزیند، به سراغ «Star Trek» خواهد رفت. از پروژه ی بعدی این کارگردان اطلاعات زیادی در دسترس نیست ولی طبق آخرین اخبار Latest NEWS موجود، قرار شده تا به داستان قتل Murder های خانواده ی «چارلز منسن» بپردازد و برای این کار به دنبال همکاری با بازیگرانی چون «جنیفر لارنس» و «برد پیت» می باشد.

سوالی که برای بیشتر دنبال کنندگان سینمای تارانتینو ممکن است پیش بیاید این است که آیا باید منتظر ساخت نسخه ای از «Star Trek» به دست این شخص باشیم؟ پاسخ این پرسش تا حد زیادی خیر می باشد، دلیل نخست این است که در طی این سال ها اقدامی از سوی تارانتینو برای ساخت فیلمی در این ژانر ندیده ایم و علت دوم نیز این است که برای شخصی که می خواهد بعد از دو فیلم بازنشسته شود، بهتر آن است که سراغ فرنچایز های قدیمی نرود و تمرکز خود را معطوف به ساختن دو فیلم اورجینال دیگر نماید. با این وجود هیچ کس نمی داند آینده چه چیزی برای این کارگردان که از بچگی طرفدار دنیای جنگ ستارگان و پیشتازان فضا بوده است رقم می زند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟