آخرین اصلاحات فیلم توقیفی پارادایس صورت گرفت

علی عطشانی کارگردان پارادایس با اشاره به اینکه این اثر سینمایی بعد از دهه اول محرم در سینماهای کشور اکران می شود، گفت: خوشحالم بعد از سه سال انتظار فیلم سینمایی پارادایس پروانه نمایش گرفت و از مدیریت ابراهیم داروغه زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برای صدور این پروانه نمایش تشکر می کنم.

وی بیان کرد: تغییراتی که در فیلم رخ داده زیاد است، اما از اینکه فرصت نمایش فیلمم به وجود آمد، خوشحالم. همچنین از این فرصت استفاده می کنم و از آقای شهاب اسفندیاری تشکر می کنم که با مشورت وی تعامل دو طرفه ای ایجاد شد و فیلم آماده نمایش شد.

کارگردان فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» ادامه داد: برخلاف آنچه که بسیاری از افراد از بیرون فکر می کنند، شورای پروانه نمایش برای این فیلم تعامل کاملی با من داشت و وقتی یک لیست اصلاحیه به من دادند با مشورت آقای شهاب اسفندیاری راه حل های مناسبی برای این اصلاحیه ها پیدا کردیم.

وی توضیح داد: دوستان در شورای صنفی نمایش معتقد بودند که برخی از نکات باید در فیلم تغییر کند و همین مساله سبب شد تا برخی از سکانس ها با صداگذاری مجدد تغییر کند.

عطشانی بیان کرد: در مجموع فیلم از نظر محتوا و خط داستانی هیچ تغییری نکرده است و تنها نکاتی که ممکن بود باعث سوءبرداشت شود، برطرف شد و مطمئن هستم که فیلم برای مخاطب جذابیت کافی را دارد زیرا نمونه های تقریبا مشابهی که با این موضوع ساخته شده معمولا مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. البته فضای به تصویر کشیده در این فیلم کاملا متفاوت و جدید است و داستان در ایران و آلمان اتفاق می افتد. همچنین کمدی و نوع شوخی هایی که در این فیلم است می تواند برای مخاطب جذاب باشد. امیدوارم پارادایس در اکران با استقبال خوبی همراه باشد و مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند. همچنین از این فرصت استفاده می کنم و به خاطر همراهی و کمک های آقای رضاداد نیز در این پروسه تشکر می‌کنم. پخش این فیلم با حبیب اسماعیلی است و براساس صحبت های انجام شده فیلم بعد از دهه اول محرم اکران می شود.
عطشانی در پایان گفت: پارادایس توسط خودم تدوین دوباره شد و صداگذاری مجدد فیلم توسط نادر بادامچی صورت گرفت.

در این فیلم بازیگرانی چون جواد عزتی، مهران رجبی، محمد علی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکارت و ماتیوس متس از آلمان بازی می کنند.

 

 

کدخبر: 309475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟