لوسیا را در تالار مولوی ببینید

نمایش «لوسیا» به نویسندگی شهاب مهربان، سپهر زمانی و کارگردانی شهاب مهریان که پیش از این در نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی و سی‌وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفته بود، اجراهای عموم خود را از 12 مهر در سالن اصلی تالار مولوی آغاز خواهدکرد.

این نمایش تا 5 آبان هر شب به‌جز شنبه ها ساعت 18 به مدت 60 دقیقه به روی صحنه خواهدرفت.

لوسیاروایتی امروزی از قصه‌ایی اسطوره‌ایی است که در فرم مدرن به مخاطب ارائه می‌شود. خانواده اصلانی بعد از مرگ پدر به خانه اجدادی خود در شمال ایران رفته تا بخشی از ملک‌هایی که در تصرف بومیان منطقه درآمده‌است را پس گیرند. غافل از آنکه اتفاق دیگری برای آن‌ها در آنجا خواهد افتاد.

ملودی آرام نیا، سپهر زمانی، سارا شاهرودیان، وحید حبیبیان، مریم نقیبی، ماهانا نریمانی، جواد پولادی در این نمایش بازی می‌کنند.

«لوسیا» برگزیده بهترین طراحی نور از سی‌وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

شهاب مهربان فارغ التحصیل تئاتر با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد واحد هنر Art و معماری است.از کارهای پیشین مهربان می‌توان به نویسندگی،طراحی و کارگردانی نمایش«در»اجرا شده در سال ارغنون دی 95، نویسندگی نمایش‌نامه «به طرز غریبی» اجرا شده در در مجموعه تئاتر شهر خرداد و تیر96، نویسندگی،طراحی و کارگردانی نمایش«هارایکیری»اجرا شده در خانه کوچک نمایش دانشگاه هنر و معماری،نویسندگی،طراحی و کارگردانینمایش«دِربی»اجرا شده در جشنواره تئاتر دانشگاهی و .... اشاره کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟