حضور بازیگر زن ترکیه در یک فیلم ایرانی تکذیب شد!

در خبر منتشر شده خواندیم یشیل‌چای که در نقش مادر سلطان در مجموعه تلویزیونی هزار سال باشکوه – کوشم ایفای نقش کرده بود، قصد دارد برای بازی در فیلم «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی‌نژاد و به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید راهی ایران شود.

مهرداد فرید در گفت‌وگو با برنا با تکذیب این خبر گفت: از شنیدن این خبر شوکه شدم و دنبال این هستم که بدانم منبع اصلی انتشار این خبر کجاست. ما مشغول مذاکره با بازیگران ایرانی هستیم و نمی دانم این اسامی از کجا آمده اند.

وی همچنین درباره انتشار نام پرویز پرستویی به عنوان دیگر بازیگر Actor اصلی این فیلم گفت: من هرگونه خبر منتشر شده درباره این فیلم و عنوان انتخاب های نهایی تیم بازیگران را تکذیب می کنم و در روزهای آینده هر اتفاقی که برای cast این کار بیفتد را به طور رسمی اعلام خواهم کرد.

فرید با اشاره به این موضوع که در حال حاضر در پیش تولید به سر می برند و در روزهای آتی تیم بازیگران را نهایی می کند گفت: می خواهیم اگربرسیم اولین نمایش این فیلم را در جشنواره فیلم فجر داشته باشیم.

او اشاره مستقیمی به داستان نداشت و درباره عنوان «جن زیبا» گفت: نمی توان عنوان ژانر وحشت را به این فیلم اطلاق کرد و می خواهم بگویم که در فرم ابداعات تازه ای داریم که قطعا مخاطبان را جذب خواهد کرد و شکل و شمایل تازه ای در سینمای ایران را خواهند دید.

فرید که پیش از این همیشه اکران آثارش با مشکل مواجه شده است ادامه داد: این فیلم با توجه به کارگردانی کسی که نامش در حوزه بین المللی هم شناخته شده است حتما جزو آثاری قرار خواهد گرفت که حرف های تازه ای برای گفتن دارد و می توان حدس زد که اکران خیلی خوبی پیش رو داشته باشد.

این کارگردان که تهیه کنندگی آثارش را نیز در گذشته برعهده داشته با بیان اینکه بایرام فضلی کارنامه خوب و قابل دفاعی دارد گفت: تهیه کنندگی یک فیلم کار سختی است که ترجیح دادم این بار با تمرکز کامل آن را انجام بدهم.

گفتنی است جن زیبا در تهران و احتمالا اصفهان جلوی دوربین خواهد رفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟