من و گربه پری برای داخل و خارج از ایران کارگردانی می شود

امیر دژاکام کارگردان تئاتر ایران که به تازگی اجرای اپرای «عقل و آدمی» را به پایان رسانده است درباره جدیدترین تجربه خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: پروژه ای بین المللی را در دست داریم که نمایشنامه «من و گربه پری» نوشته سیمین امیریان است و هم اکنون رایزنی ها برای قطعی شدن بازیگران نمایش در دست انجام است.

وی درباره روند تمرین و تولید نمایش «من و گربه پری» توضیح داد: طی برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم این نمایش از آذر تا اسفند سال جاری تمرین و اجرا خواهد شد. در این بازه زمانی و در فرصتی یک ماهه نیز «من و گربه پری» را در خارج از ایران روی صحنه خواهیم برد و پس از اجرا در خارج از کشور، اثر را در داخل ایران نیز به صحنه می بریم. البته بعد از طی شدن مراحل مورد نیاز، نام کشور میزبان اجرای «من و گربه پری» را هم اعلام خواهیم کرد.

سرپرست گروه تئاتر «ماهان» درباره سالن مدنظر برای اجرای این اثر نمایشی، اظهار کرد: با پردیس تئاتر شهرزاد برای اجرای «من و گربه پری» گفتگویی داشتیم ولی هنوز قول و قراری قطعی در این زمینه نذاشته ایم.

دژاکام با بیان اینکه «من و گربه پری» دارای سه بازیگر Actor است که به زودی معرفی می شوند، درباره موضوع این اثر گفت: «من و گربه پری» به مراودات نسل جوان و با نگاهی روانشناسانه به موضوع درک متقابل زوج های جوان می پردازد. این نمایشنامه، متنی مدرن است و همزمان نگاهی کمدی و تراژدی را با هم دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟