سخت ترین کار برای کمک به خیریه

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه عترت بوتراب به نقل از سایت Oddee، حتما تا به حال در اخبار خوانده یا شنیده‌اید که افراد مشهور کارهایی معمولی یا افراد معمولی کارهای سخت و دشواری را برای کمک رساندن به خیریه انجام می‌دهند. این کمک با استفاده از مبالغ تهیه شده از تماشاگران چنین برنامه‌هایی یا فروش کالاهای تولید شده مثل تابلوهای نقاشی و... به‌دست می‌آید. در این میان افرادی هستند که برای جلب نظر عموم و بالا بردن میزان کمک به خیریه دست به کارهای عجیب و غریبی می‌زنند.

این صفحه هم که جای بحث از شگفتی‌ها و عجایب است؛ نگاهی دارد به این رفتارهای عجیب و البته خیرخواهانه.

نیک لی سوف، یک مرد استرالیایی است که رکورددار ماندن در یک قفس با حضور عنکبوت‌های قرمز است، برای کمک به خیریه کودکان دست به یک کار عجیب و غریب زده است. او در یک اتاقک شیشه‌ای را به مدت سه هفته روی خود قفل کرد، ولی مهم‌تر از این کار این بود که حدود 300 عنکبوت سمی را هم با خود به درون این اتاقک برد. چنین نمایش شگفت‌انگیزی از هم‌زیستی انسان و حیوان و البته شجاعت یک فرد در برخورد با خطر حتما ارزش این را داشته که تماشاچیان، پول خوبی را به جیب خیریه بریزند.

راکی تیلور یک بدلکار حرفه‌ای بریتانیایی است. ‌او در سال 1994 و در جریان فیلمبرداری فیلم آرزوی مرگ 3 بشدت مجروح شد، ولی تصمیم گرفت بدلکاری را ادامه دهد. چند سال بعد از آن مجروحیت شدید بود که او بر آن شد تا برای کمک به یک خیریه، خود را آتش بزند! امیدوارم کسانی که این برنامه را می‌دیدند با درک درست از این شعر که «احساس سوختن به تماشا نمی‌شود» کمک خوبی به آن خیریه کرده باشند. جالب است بدانید که در تصاویری که از این بدلکاری منتشر شده، آقای تیلور بسیار جدی و البته آرام است.

مورد بعدی را بشنوید از ویتهارست 16 ساله، دانش‌آموز بریتانیایی که عکسی از خود گرفت در حالی که با یک دوچرخه روی آب در حال رکاب زدن است. او گفته این عکس واقعی است، ولی توضیح نداده که چگونه توانسته به این شکل روی آب بایستد. جالب است بدانید که این ابتکار برای جمع کردن پول به قصد کمک به سیل‌زدگان شهری انجام شده که زادگاه این پسر بوده است. من که می‌گویم حتی اگر تقلب و دودوزه بازی در کار باشد، نفس چنین ابتکاری می‌تواند شایسته کمک شایان به آن خیریه باشد.

یک مورد دیگر توسط یک سایت اینترنتی مدیریت و در آن گفته شد، یک قرار ملاقات یا ناهار با مورگان فریمن یا بیلی بالدوین، دو بازیگر مشهور هالیوود در شهر نیویورک داشته باشند. برای انجام چنین ملاقاتی، یک حراجی آغاز شد که قیمت پایه آن از 5 هزار دلار بود و قرار شد هرکس حاضر باشد برای چنین ناهاری پول بیشتری بدهد، بلیت آن ناهار را البته به همراه یک دوستش به‌دست بیاورد. تمام پولی هم که به دست می‌آید، به خیریه‌ای خواهد رفت که مورد انتخاب همان بازیگر باشد.

مورد بعدی مربوط به مردی است که حاضر شد برای امور خیر، سبیل خود را بزند. نیک آفرمن، حاضر شد این کار را بکند تا به یک خیریه که در زمینه سرطان‌های مربوط به کودکان فعالیت می‌کند، کمک کند. سبیل این بازیگر بعدها در جعبه شیشه‌ای به‌طور منظم، آراسته شد تا به خریداری که در حراج بابت آن پول خواهد داد ارائه شود. حتما شنیده‌اید که لوطی‌های قدیمی وقتی قرار بود روی چیزی که از آن مطمئن هستند شرط ببندند می‌گفتند سبیل خود را خواهند زد. با این فرض، باید گفت واقعا کار بزرگی بود که که آقای آفرمن چنین پیشنهادی را قبول کرده است.

مشابه همین ماجرا البته برای یک مرد معمولی هم اتفاق افتاده است. مردی به نام سی برگر که گفت می‌خواهد حدود 1600 دلار به یک خیریه کمک کند و قصد دارد این کار را با زدن ابروهای خود به دست بیاورد. البته از آنجا که ابروهای بلند این مرد در سراسر منطقه معروف بود و همه می‌گفتند که او هر روز صبح، قبل از بیرون آمدن از خانه مجبور است برای شانه کردن آن وقت بگذارد، مردم به این کار آقای برگر حسابی خندیدند و شاید پشت سرش گفته‌اند که می‌خواسته از دست این ابروها خلاصی یابد و راهی بهتر از این نبوده که روغن ریخته را نذر امامزاده کند!

آخرین مورد را از زنی بشنوید که احتمالا یکی از سخت‌ترین کارهای جهان را برای کمک به یک خیریه انجام داده است. این زن آمریکایی، به خود قول داده که تا پایان یک سال، صرفا یک دست لباس را بپوشد و از راه صرفه‌جویی در خرید لباس و البته جلب توجه افکار عمومی به خیریه کمک کند. البته او برای تنوع از تزئینات مختلفی روی این لباس واحد استفاده کرده است. در پایان سال، این زن خلاق توانست صد هزار دلار جمع کند که آن را خرج آموزش کودکان بومی آمریکا کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

ازدواج باورنکردنی مرد 68 ساله با نوه 24 ساله اش

در اتاق ویلا زندانیم کردند/ به زور لباس هایم را درآوردند و ...

تبهکاران پسرم را در زندان خورده اند! +عکس

حمله به خانه مانکن معروف دنیای مد/ سارق بادیگارد خانه را با چاقو زد + فیلم و عکس

رمال گفت قمار کن و من زنم را باختم

خواهر 50 ساله خواننده معروف از همسر 38 ساله اش باردار شد + عکس

عکس های یادگاری بازیگر زن معروف ایرانی از سفرش به کانادا +تصاویر

شغل دوم کمدین معروف ایرانی چیست؟ / با بیزنس جذاب آقای بازیگر آشنا شوید! +عکس

 

کدخبر: 227095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟