شادی و نشاط برای کودکان سمایی در جشنواره بادبادکها +عکس

در طی هفته گذشته به مناسبت روز جهانی کودک و همزمان با شروع هفته تربیت بدنی و بهداشت روان ،250 نفر از نو آموزان و دانش آموزان مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان ، بادبادکهای خود را در فضای کوهستان پارک شیرکوه شهرستان به آسمان افراشتند .

دکتر قاسم کاظمی ، معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما شیروان ، هدف از برگزاری این جشنواره را پرورش خلاقیت کودکان ، بهبود فرهنگ حمایت از محیط زیست ، افزایش و ارتقا بهداشت روانی در بین دانش آموزان و خانواده های آنان عنوان نمود .

وی در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره اضافه کرد : واحد تربیت بدنی مرکز مسئولیت برگزاری این جشنواره را عهده دار بود و هم چنین افزود ، تمامی 250 نفر شرکت کننده در این مسابقه بادبادکهای خود را به آسمان افراشته و در پایان از افراد برگزیده تقدیر به عمل آمد شد .

هم چنین ، واحد تربیت بدنی مرکز داوری این مسابقه را بر عهده داشت که امتیازات برای هر بادبادک بر اساس دست ساز بودن ، نوع رنگ آمیزی ، تعداد گوشواره ها ، نحوه به پرواز در آمدن و ... به فرد شرکت کننده داده شد .

گفتنی است این مراسم با هماهنگی معاونت سما شیروان دبستان های پسرانه و دخترانه و مربیان تربیت بدنی و هم چنین نوآموزان و دانش آموزان این مدارس و اولیای آنان برگزار شد .

در ادامه کودکان پس از برگزاری این مسابقه به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کودک پرداختند .

در پایان به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شوهرم نیمه شب از خانه دخترخاله شوهر دارم بیرون آمد / کتکاری زنانه به کلانتری رسید

فیلم لحظه شلیک 17 گلوله به پسر جوان در فرودگاه + تصاویر

مغازه دار خونسرد سیگار به لب به سارق مسلح شلیک کرد + فیلم

معمای قتل زن مدلینگ در اردبیل / این زن داخل خودرو با گلوله کشته شد + عکس

راز رها شدن جسد یک زن با موهای خرمایی با کفش های پاشنه دار

دختر بامزه ستاره زن سینمای ایران در کنار مادرش در ساحل +عکس

سلفی آیینه ای بازیگر معروف زن ایرانی در باشگاه بدنسازی! +عکس

6 قربانی اسیدپاشی میهمان ستاره های سینمای ایران / بغض میترا حجار در اکران خصوصی " این زن حقش را می خواهد" شکست + فیلم و تصاویر

 

کدخبر: 227407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟