تصاویر دلخراش یک جوان هندی با دست 20 کیلویی عجیب و غریب!

بابلو باشی جوان هندی است که 25 سال دارد. او نمی تواند مانند سایر مردم به امور روزمره و طبیعی زندگی خود بپردازد. بابلو از یک اختلال ژنی رنج می برد که منجر شده تا بخشی از بدنش به بیماری غول پیکری و رشد بیش از حد بدن دچار شود.
بنا بر این گزارش، بابلو از زمان تولد با این اختلال به دنیا آمد و با افزایش سن وزن دست او بیشتر شد. او می گوید هر بار که دست هایش را می شوید درد شدیدی احساس می کند.
به دلیل منظره ی عجیب و غریب، بابلو در دوران کودکی مورد تمسخر و آزار و اذیت همسالان خود قرار گرفت. بچه های دیگر با دیدن او فرار Escape می کردند و مردم به او لقب فرزند شیطان Evil داده بودند. این شرایط او را مجبور کرد تا به شهر موبای هند برود و به دنبال زندگی نو و فرصت های شغلی جدید باشد، اما شرایط او تغییر نکرد و همچنان طرد شدن و تبعیض او را همچون سایه ای تعقیب می نمود، حتی او از سوی چندین مغازه دار که برای استخدام  به آنها مراجعه کرده بود کتک خورد.
به دلیل فقر مالی، بابلو قادر به تأمین هزینه درمان خود نیست. او به جراحی های متعدد زیبایی نیاز دارد تا شکل دست خود را که به مراحل پیشرفته بیماری رسیده است ترمیم کند. اما او این پول را ندارد و در حال حاضر برای تهیه غذای روزانه خود در خیابان های دهلی گدایی می کند. او به دلیل شرایط خاص خود تاکنون قادر به ازدواج نبوده است.
در این گزارش تصاویر جالب و عجیبی را از زندگی جوان هندی با دست 20 کیلوگرمی را خواهید دید.

resized_89118_613 - Copy

resized_89110_361 - Copy

resized_89112_949 - Copy

resized_89114_616 - Copy

resized_89115_372 - Copy

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟